Na naszych kursach gwarantujemy:

  • Zajęcia stacjonarne – masz bezpośredni kontakt z wykładowcą.
  • Jedyna taka kadra – masz zajęcia z najlepszymi nauczycielami, egzaminatorami i doświadczonymi korepetytorami.
  • Wykłady i spotkania prowadzone są zgodnie z harmonogramem – Twoja nauka jest systematyczna i uporządkowana.
  • Spotkania w grupach do 18 osób – możesz czynnie brać udział w zajęciach, nauczyciel ma dla Ciebie czas.
  • Kontakt z nauczycielem również przez e-dziennik – pomożemy, jeżeli masz problem z zadaniem lub nie rozumiesz teorii.
  • Test wstępny, testy sprawdzające, wejściówki – motywują do nauki i pozwalają Ci sprawdzać Twoje postępy w nauce.
  • Testy i warsztaty są omówione w dodatkowych materiałach filmowych - możesz wrócić do nich w dowolnym czasie.
  • E-dziennik – kontakt z wykładowcami, dostęp do wykładów i warsztatów, frekwencja na zajęciach, oceny z testów, indywidualne konto Rodzica i Ucznia.
  • Dogodny dojazd - zajęcia prowadzone w centrum miasta.
  • Przyjazna atmosfera!
  • Nasze kursy mają fenomenalne opinie! Uczniowie nas polecają.

Organizacja naszych kursów:

  • Zajęcia zgodnie z harmonogramem kursu – systematyczna nauka, uporządkowanie wiedzy
  • Wykłady z bardzo dokładnym, obrazowym tłumaczeniem materiału i z przykładowymi zadaniami.
  • Po teorii przechodzimy do zadań, których rozwiązanie omawiamy krok po kroku. Zestawy zadań przygotowane są w logicznym ciągu, umożliwiającym jak najlepsze zrozumienie omawianego tematu.
Biologia XXL
130 godz.
1380 zł

Harmonogram kursu z J. polski Podstawowy

Harmonogram w modyfikacji pod nową formułę Kursu Podstawowego...


  • Spotkanie 1
    Jak zdać maturę?- Formuła egzaminu maturalnego z języka polskiego. Przykładowe tematy na egzamin ustny i pisemny. Diagnoza.
  • Spotkanie 2
    Co znaczy „epicki?”- klasyfikacje literatury. Epoka a prąd literacki.
  • Spotkanie 3
    Skąd przychodzimy- źródła kultury europejskiej. Biblia, mitologia, antyk.
  • Spotkanie 4
    Jak zmieniał się język- średniowiecze, renesans.
  • Spotkanie 5
    „Niezwykłym i nie leda piórem opatrzony” – fraszki, pieśni i treny Jana Kochanowskiego
    Barok- co mówi dzieło sztuki?
  • Spotkanie 6
    Mówimy prozą- oświecenie. Przygotowanie do matury ustnej.
  • Spotkanie 7
    „Ciemno wszędzie…”- wczesny romantyzm. Dialog czy konflikt między pokoleniami?
  • Spotkanie 8
    „Dziady”- nie tylko dla mężczyzn.
  • Spotkanie 9
    „Pan Tadeusz”- czy Wojski miał na imię Natenczas?
  • Spotkanie 10
    Czy jest romantyzm poza Mickiewiczem?
  • Spotkanie 11
    Warszawscy pozytywiści. Czy realizm jest dojrzały?
  • Spotkanie 12
    Świat widziany oczyma „wariata i awanturnika”- Wokulski na tle społecznego rozkładu.
  • Spotkanie 13
    Z głową zwieszoną… -między dekadentyzmem a zaangażowaniem (Tetmajer, Kasprowicz, Żeromski, Reymont)
  • Spotkanie 14
    „I ja z chłopa, i wy z chłopa” - Wyspiański „Wesele”
  • Spotkanie 15
    Między wojnami- tradycyjnie
  • Spotkanie 16
    Między wojnami- awangardowo (Gombrowicz, Schulz)
  • Spotkanie 17
    Literatura II wojny światowej
  • Spotkanie 18
    „Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono”- człowiek w sytuacjach ekstremalnych- Camus, Herbert, pokolenie współczesności ’56
  • Spotkanie 19
    Literatura współczesna. Przegląd kinematografii. Masłowska, Pilch, Tokarczuk- czy to się da czytać?
  • Spotkanie 20
    Motywy literackie. Ustny egzamin maturalny ( język, literatura, sztuka)
  • Spotkanie 21
    Gramatyka w pigułce
  • Spotkanie 22
    Interpretacja utworu poetyckiego czy rozprawka problemowa?
  • Spotkanie 23
    Konteksty dzieła literackiego.
  • Spotkanie 24
    Próbny egzamin.
  • Spotkanie 25
    Omówienie wyników. Zebranie i powtórzenie wiadomości.

(Rozkład nie uwzględnia testów i prac sprawdzających, które będą ustalane podczas pracy z grupą.)

Bogumiła Myszkowska
J. polski
Bydgoszcz
Anna Betańska
J. polski
Bydgoszcz
Aleksandra Szmelter
J. polski
Bydgoszcz
Joanna Tokarewicz
J. polski
Bydgoszcz
© 2017 Centrum Edukacyjne MATURITA s.c.