Kursy w grupach 20- i 8-osobowych to zajęcia online, na które składają się: część teoretyczna (nagrane wykłady), część praktyczna (spotkania na żywo), testy, sprawdziany.
Sprawdź program i DEMO (filmy z zajęć) kursów:
Więcej o naszych kursach on-line znajdziesz tu: [KURSY ON-LINE]
Kurs Rozszerzony XXL organizujemy z przedmiotów do wyboru: biologia, chemia, matematyka, fizyka.
Warsztaty - czyli praca z arkuszami - to 20 godzin dodatkowych nagrań, na których rozwiązujemy arkusze maturalne lub wybrane zadania. Nauczyciel tłumaczy każde zadanie krok po kroku, nawiązując jeszcze to teorii, przypominając pewne zagadnienia. Będziecie mogli rozwiązywać sami zadanie po zadaniu, a następnie sprawdzać metodę obliczeń, odpowiedzi, tok rozumowania z nauczycielem, który będzie na filmie każde zadanie "rozkładał na czynniki pierwsze".
Testy - w ramach kursu przeprowadzone będą 3 testy, które sprawdzi i oceni nauczyciel. Ich rozwiązanie będzie także przedstawione na dodatkowych filmikach lub omówione jako odpowiedzi/komentarze do testu.
Sprawdziany - na podsumowanie każdego działu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg sprawdzianów z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.
Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo.
Kurs Standardowy to kurs na poziomie rozszerzonym i obejmuje on 80 godzin zajęć. Kurs Standardowy PR realizujemy z przedmiotów: język polski PR, język angielski PR.
Program kursu podzielony jest na 20 tematów (spotkań). Każdy temat realizowany jest w 4 godziny lekcyjne, podzielone na dwie części:
Testy - w ramach kursu przeprowadzone będą 3 testy, które sprawdzi i oceni nauczyciel. Ich rozwiązanie będzie także przedstawione na dodatkowych filmikach lub omówione jako odpowiedzi/komentarze do testu.
Sprawdziany - na podsumowanie każdego działu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg sprawdzianów z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.
Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo.
Kurs dla Trzecioklasistów przeznaczony jest dla uczniów, którzy będą pisać maturę w 2026 roku i chcą przygotować się do matury na naprawdę wysokim poziomie, systematycznie, od początku realizując i powtarzając materiał. Najlepsze maturalne wyniki uzyskują uczniowie, którzy byli z nami przez dwa lata - w przedostatniej klasie oraz na kursie XXL w klasie maturalnej.
Na Kursie dla Trzecioklasistów realizujemy najważniejsze zagadnienia z danego przedmiotu, które stworzą w Waszych głowach dobrą podstawę, bazę do dalszej nauki w 4 klasie. Harmonogram każdego kursu jest dopasowany do specyfiki przedmiotu, dajemy Wam nie tylko wiedzę, ale też cenne umiejętności, na które nie zawsze w szkole jest czas, np. praca z kluczem, czasownikami operacyjnymi, wprawianie się w obliczeniach, zadaniach.
Program kursu podzielony jest na 20 tematów (spotkań). Każdy temat realizowany jest w 4 godziny lekcyjne, podzielone na dwie części:
Testy - w ramach kursu przeprowadzone będą 3 testy, które sprawdzi i oceni nauczyciel. Ich rozwiązanie będzie także przedstawione na dodatkowych filmikach lub omówione jako odpowiedzi/komentarze do testu.
Sprawdziany - na podsumowanie każdego działu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg sprawdzianów z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.
Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo.
Kurs dla Trzecioklasistów on-line to kurs na poziomie rozszerzonym, który obejmuje 80 godzin zajęć. Kurs ten organizujemy z przedmiotów do wyboru: biologia, chemia, matematyka, fizyka.
Jeżeli przychodzisz do nas na kurs w 3 klasie z myślą o maturze 2025, oznacza to, że poważnie podchodzisz do matury, że zależy Ci i że jesteś gotowy na rozpoczęcie przygotowań już teraz. A to bardzo mądra decyzja, bowiem rozłożenie nauki na dwa lata to nie tylko większa wiedza, ale większy spokój i pewność siebie na egzaminach.
Kurs Podstawowy to kurs na poziomie podstawowym, który obejmuje 60 godzin zajęć. Kurs realizujemy z przedmiotów: język polski PP, matematyka PP, język angielski PP.
Program kursu podzielony jest na 20 tematów (spotkań). Każdy temat realizowany jest w 3 godziny lekcyjne, podzielone na dwie części:
Testy - w ramach kursu przeprowadzone będą 3 testy, które sprawdzi i oceni nauczyciel. Ich rozwiązanie będzie także przedstawione na dodatkowych filmikach lub omówione jako odpowiedzi/komentarze do testu.
Sprawdziany - na podsumowanie każdego działu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg sprawdzianów z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.
Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo.
Kurs do Egzaminu Ósmoklasisty obejmuje 65 godzin zajęć.
Program kursu podzielony jest na 20 tematów (spotkań). Każdy temat realizowany jest w 3 godziny lekcyjne, podzielone na dwie części:
Pod koniec kursu realizujemy 5 godzin Warsztatów (filmy). Zadania w ramach warsztatów będziecie mogli rozwiązywać sami zadanie po zadaniu, a następnie sprawdzać metodę obliczeń, odpowiedzi, tok rozumowania z nauczycielem, który będzie na filmie każde zadanie "rozkładał na czynniki pierwsze".
Jeżeli potrzebujesz pomocy z przedmiotów obowiązkowych (język polski, matematyka, język obcy) na poziomie podstawowym – wybierz Kurs Podstawowy.
Jeżeli szukasz kursu na poziomie rozszerzonym – wybierz Kurs Rozszerzony XXL (140h) - biologia, chemia, matematyka PR, fizyka oraz Kurs Standardowy (80h) - język polski PR, język angielski PR.
Kurs Standardowy z przedmiotów: język polski i język angielski obejmuje całą podstawę programową tych przedmiotów na poziomie rozszerzonym.
Po przyjęciu zgłoszenia i wysłaniu danych do przelewu - prosimy o wpłatę w ciągu tygodnia. Po tym czasie przypominamy o płatności i w przypadku jej braku w ciągu kolejnych 3 dni - anulujemy zgłoszenie.
Rekrutacja na kursy w grupach 20-os oraz w grupach 8-os trwa od maja do września/października.
Warto jednak zapisać się wcześniej, przed układaniem planu zajęć i podziałem na grupy (początek września). Wówczas, układając plan kursów bierzemy pod uwagę Twoje preferencje dotyczące terminu spotkań na żywo oraz nauczyciela prowadzącego zajęcia. Zapisując się później - możesz wybrać grupy, w których będą wolne miejsca.
Można również dołączyć do grupy, która już rozpoczęła zajęcia (w październiku, listopadzie), jeżeli są w niej wolne miejsca.
Zajęcia w grupach 20- i 8-osobowych - oczywiście :)
Jeżeli zależy Ci, aby mieć zajęcia na żywo z konkretnym nauczycielem, możesz o tym napisać już w formularzu zgłoszeniowym (pole: informacje dodatkowe).
Wykłady natomiast są już nagrane i prowadzą je różni nauczyciele. Możesz więc wskazać nauczyciela, ale dotyczy to zajęć na żywo.
Staramy się uwzględniać wszelkie Wasze życzenia dotyczące zarówno wykładowców, jak i terminu zajęć. Jednak zanim ułożymy plany zajęć, nie możemy zagwarantować, że daną grupę w określonym dniu będzie prowadził określony nauczyciel. Harmonogramy zajęć ustalamy we wrześniu i wówczas robimy także podział na grupy.
Pamiętaj jednak, że w trakcie trwania kursu mogą zaistnieć różne sytuacje losowe, na skutek których będziemy musieli zmienić nauczyciela prowadzącego grupę (zgodnie z Regulaminem, pkt. III.9.).
Zrezygnować z zajęć można w każdej chwili, jednak sposób rozliczenia za niezrealizowane zajęcia zależy od powodu rezygnacji. Zgodnie z Regulaminem:
W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Uczestnika z powodów innych niż powody losowe, Opiekun zobowiązany jest zapłacić Organizatorowi wynagrodzenie za dotychczasowe uczestnictwo w Kursie, ponieść koszt wydatków poczynionych przez Organizatora w celu należytego wykonania Umowy, a ponadto naprawić szkodę poniesioną przez Organizatora. Kwota ta jest równa pełnej cenie kursu zgodnie z Umową.
W przypadku wypowiedzenia umowy przez Opiekuna z powodów losowych (powód nieprzewidywalny, niezależny od woli człowieka i nie do uniknięcia, mimo zachowania należytej staranności) Opiekun zobowiązany jest zapłacić Organizatorowi wynagrodzenie za dotychczasowe uczestnictwo w Kursie, proporcjonalnie do zrealizowanych godzin kursu. Zrealizowane godziny kursu to godziny zajęć przeprowadzonych na żywo oraz godziny udostępnionych materiałów (wykłady, warsztaty). Organizator przedstawi Opiekunowi stosowne rozliczenie.
Do ważnych powodów nie należą m.in.: brak czasu (Uczestnik zapisując się na kurs wiedział, że uczestnictwo w kursie wymaga poświęcenia czasu), rezygnacja ze zdawania egzaminu z przedmiotu Kursu, brak podstawowej wiedzy z przedmiotu Kursu (program Kursu jest znany i zgodny z podstawą programową).
Jak przydzielamy Uczniów do grup?
Około 5 września nasi Uczniowie otrzymają zapytanie o preferowane dni zajęć. Na podstawie odpowiedzi przydzielimy Uczniów do grup. Informację o grupach prześlemy: dla kursu XXL do ok. 15 września, 3 klasy i pozostałe kursy: do ok. 25 września.
Ponieważ już dziś mamy dużo zapisów z prośbą o konkretnego wykładowcę lub określony termin zajęć (weekend/dz. powszedni po południu/przed południem), możecie Państwo już teraz zadeklarować chęć uczestnictwa w zajęciach z wybranym nauczycielem oraz w konkretnym dniu (np. sobota). Podczas rezerwacji miejsc w danej grupie bierzemy pod uwagę, w miarę możliwości, Państwa deklaracje oraz kolejność zgłoszeń.
Dostęp do teorii (do wszystkich wykładów) masz od razu po zakupie kursu.
Rozpoczęcie zajęć z nauczycielem: październik 2024
Dostęp do części teoretycznej (nagrane wykłady) masz od razu po wykupieniu kursu.
Zajęcia z nauczycielem dla grup 18-osobowych rozpoczynamy na początku października (kursy XXL) oraz w III tygodniu października (pozostałe kursy).
Webinary rozpoczynamy w styczniu 2024.
Programy kursów dostępne są w zakładce każdego kursu. Trzeba wejść w interesujący Cię przedmiot a następnie w "Program i DEMO kursu - sprawdź".
Możesz sprawdzić, jak prowadzone są zajęcia, oglądając filmiki DEMO.
Zajęcia na żywo są nagrywane i udostępniane grupie w ciągu 3 dni roboczych. Dlatego, jeżeli nie możesz uczestniczyć w spotkaniu, będziesz mógł je obejrzeć na filmie i wszystko nadrobić.
Jeżeli bardzo zależy Ci na uczestniczeniu w zajęciach na żywo, napisz lub zadzwoń do nas. Jeżeli w innej grupie z danego przedmiotu nie był jeszcze realizowany temat, który chcesz odrobić i są w tej grupie wolne miejsca, postaramy się umożliwić Ci uczestnictwo na żywo, jednak tylko w wyjątkowych przypadkach. Grupy w Maturicie to nasze małe społeczności, w których z czasem budujemy zaufanie, przestajemy się wstydzić zadawać pytania, poznajemy się. Każda zmiana, każda osoba "z zewnątrz" to ktoś nowy, więc staramy się nie wprowadzać takich zmian "na chwilę" w ciągu roku.
Od roku szkolnego 2023/2024 posiadanie włączonej kamerki nie jest obowiązkowe, ale jest rekomendowane (kursy w grupach 20- i 8-os.) :)
Jeżeli jest to dla Ciebie bardzo krępujące - nie ma takiego wymogu.
Będziemy jednak starali się namówić Cię na uczestniczenie w naszych zajęciach z włączoną kamerką. Dlaczego?
Zrobiliśmy ankietę wśród naszych Uczniów i Rodziców. 98% Rodziców i 96% Uczniów zagłosowało ZA włączaniem kamerek, ponieważ:
Chcemy, aby nasze zajęcia były efektywne. Chcemy mieć z Tobą jasny, żywy kontakt. Ważne jest dla nas, abyś uczestniczył w zajęciach aktywnie, bowiem tylko wtedy taka praca ma sens i przynosi efekty.
Bardzo często słyszymy od rodziców, że "zajęcia online w szkole się nie sprawdziły". Niestety najczęściej wina leży po obu stronach - nauczyciela, który nie potrafi dostosować zajęć do specyfiki on-line (wykład "klasowy" przeniesiony w ramy wirtualne jest po prostu nudny) ale również ucznia, który jeśli tylko może się nie skupiać - oczywiście wykorzysta tę możliwość :) Przy wyłączonej kamerce nauczyciel kompletnie nie wie, co robi uczeń, a uczniowie... cóż, nawet jeżeli bardzo chcą skupić uwagę, jest to trudne, gdy ma się świadomość, że "nikt mnie nie widzi". To tak jakby w klasie oddzielić ucznia parawanem, przez który nikt nie może na niego patrzeć. A on widzi tylko nauczyciela (w końcu każdy uczeń może wyłączyć kamerkę). Gwarantujemy, że po 3 minutach każdy z nich odpłynie myślami z dala od wykładu nauczyciela.... Dlatego chcemy, aby w Maturicie było inaczej. U nas jesteśmy wszyscy obecni, bez parawanów. Przy włączonych kamerkach każdy w każdej chwili musi być skupiony, uważny. Wówczas zajęcia są intensywne, zawierają dużo treści, każda minuta jest tu bardzo cenna, więc chcemy, aby każda została maksymalnie wykorzystana. Dzięki włączonym kamerkom wszyscy się widzimy, buduje to też naszą małą społeczność, w której już po krótkim czasie poznajemy się, zaczynamy sobie ufać, przestajemy bać się zadawać pytania. Nauczyciel wie, czy uczniowie zrozumieli, czy robią zadanie, czy już skończyli, czy coś jest niejasne, czy chcieliby o coś zapytać - ponieważ tak jak w klasie - widzi ich twarze. A uczniowie wiedzą, że nauczyciel cały czas czuwa, widzą również kolegów, którzy tak samo głowią się nad zadaniami. Uczeń wie, że w każdej chwili może być zapytany, więc intensywnie pracuje, skupia się. Na zajęciach w Maturicie czas wykorzystany jest naprawdę co do minuty.
Nie bójcie się włączenia kamerek. Jeżeli wszyscy je włączymy, po chwili zupełnie o nich zapomnicie. A zajęcia będą naprawdę efektywne i przyjemne.
Oczywiście. Teoria i dobre wytłumaczenie to podstawa - aby nie zaskoczyło Cię żadne zadanie, musisz dane zagadnienie po prostu rozumieć. Każdy kurs składa się z części teoretycznej (nagrane wykłady) i spotkań z nauczycielem.
W Maturicie kładziemy bardzo duży nacisk na dobre, obrazowe tłumaczenie. Nie ma mowy o robieniu zadań bez uprzedniego wytłumaczenia teorii. Kurs bez teorii byłby tylko zwykłym “trzaskaniem zadań”. A na kursie w Maturicie zaczniesz rozumieć, wszystko zacznie układać się w logiczną całość. A gdy zrozumiesz co i dlaczego robisz, mając dobre zbiory zadań, możesz sam “trzaskać” ich setki, nawet tych najbardziej podchwytliwych :)
Oczywiście, jednak nie robimy na zajęciach pełnych arkuszy od A do Z (pełne arkusze robimy na warsztatach lub na ostatnich spotkaniach - powtórkowych).
Na kursie materiał realizujemy stopniowo, działami ułożonymi w logicznej kolejności, dlatego robienie pełnych arkuszy ma sens dopiero po omówieniu i przećwiczeniu większości materiału.
Natomiast zadania, które przerabiamy i liczymy na zajęciach są to zadania pochodzące z wielu źródeł, także z arkuszy maturalnych CKE, OKE oraz różnych dobrych wydawnictw.
Czyli tak, robimy arkusze, ale podzielone tematycznie :)
Tak, mamy dla Ciebie przygotowane trzy rodzaje sprawdzianów:
W Maturicie nie zadajemy typowych zadań domowych. Dobry wynik na egzaminie to nie tylko zajęcia na kursie, ale przede wszystkim praca własna. Musisz samodzielnie rozwiązywać dużo zadań ze zbiorów czy arkuszy i to one tak naprawdę stanowią rzeczywiste “zadanie domowe”. Ponieważ na rynku jest bardzo dużo różnych zbiorów i często pytacie, które są warte zakupu, na pierwszym spotkaniu nauczyciel poda Wam kilka tytułów polecanych przez nas publikacji.
Uczestnicy naszych kursów otrzymują dostęp do:
Na kursach realizujemy podstawę programową z danego przedmiotu, dlatego do pracy w domu wystarczą Ci podręczniki szkolne i dobre zbiory zadań, ewentualnie warto zakupić wartościowe vademecum. Jeżeli jednak nie masz podręcznika (matura po latach, zdajesz dodatkowy przedmiot, którego nie masz w szkole), doradzimy Ci, które podręczniki czy zbiory zadań warto kupić.
Od roku szkolnego 2023/2024 posiadanie włączonej kamerki nie jest obowiązkowe, ale jest rekomendowane (kursy w grupach 20- i 8-os.) :)
Jeżeli jest to dla Ciebie bardzo krępujące - nie ma takiego wymogu.
Będziemy jednak starali się namówić Cię na uczestniczenie w naszych zajęciach z włączoną kamerką. Dlaczego?
Zrobiliśmy ankietę wśród naszych Uczniów i Rodziców. 98% Rodziców i 96% Uczniów zagłosowało ZA włączaniem kamerek, ponieważ:
Chcemy, aby nasze zajęcia były efektywne. Chcemy mieć z Tobą jasny, żywy kontakt. Ważne jest dla nas, abyś uczestniczył w zajęciach aktywnie, bowiem tylko wtedy taka praca ma sens i przynosi efekty.
Bardzo często słyszymy od rodziców, że "zajęcia online w szkole się nie sprawdziły". Niestety najczęściej wina leży po obu stronach - nauczyciela, który nie potrafi dostosować zajęć do specyfiki on-line (wykład "klasowy" przeniesiony w ramy wirtualne jest po prostu nudny) ale również ucznia, który jeśli tylko może się nie skupiać - oczywiście wykorzysta tę możliwość :) Przy wyłączonej kamerce nauczyciel kompletnie nie wie, co robi uczeń, a uczniowie... cóż, nawet jeżeli bardzo chcą skupić uwagę, jest to trudne, gdy ma się świadomość, że "nikt mnie nie widzi". To tak jakby w klasie oddzielić ucznia parawanem, przez który nikt nie może na niego patrzeć. A on widzi tylko nauczyciela (w końcu każdy uczeń może wyłączyć kamerkę). Gwarantujemy, że po 3 minutach każdy z nich odpłynie myślami z dala od wykładu nauczyciela.... Dlatego chcemy, aby w Maturicie było inaczej. U nas jesteśmy wszyscy obecni, bez parawanów. Przy włączonych kamerkach każdy w każdej chwili musi być skupiony, uważny. Wówczas zajęcia są intensywne, zawierają dużo treści, każda minuta jest tu bardzo cenna, więc chcemy, aby każda została maksymalnie wykorzystana. Dzięki włączonym kamerkom wszyscy się widzimy, buduje to też naszą małą społeczność, w której już po krótkim czasie poznajemy się, zaczynamy sobie ufać, przestajemy bać się zadawać pytania. Nauczyciel wie, czy uczniowie zrozumieli, czy robią zadanie, czy już skończyli, czy coś jest niejasne, czy chcieliby o coś zapytać - ponieważ tak jak w klasie - widzi ich twarze. A uczniowie wiedzą, że nauczyciel cały czas czuwa, widzą również kolegów, którzy tak samo głowią się nad zadaniami. Uczeń wie, że w każdej chwili może być zapytany, więc intensywnie pracuje, skupia się. Na zajęciach w Maturicie czas wykorzystany jest naprawdę co do minuty.
Nie bójcie się włączenia kamerek. Jeżeli wszyscy je włączymy, po chwili zupełnie o nich zapomnicie. A zajęcia będą naprawdę efektywne i przyjemne.
Oczywiście, przed rozpoczęciem zajęć można zmienić formę płatności. W przypadku zmiany płatności z ratalnej na jednorazową pierwsza rata jest zaliczana na poczet całej wpłaty. Zmiana z płatności jednorazowej na ratalną - zwracamy nadpłatę do wysokości jednej raty.
Jeżeli chcielibyście Państwo zmienić formę płatności w trakcie trwania kursu, prosimy o kontakt.
Wykłady (filmy) mogą być prowadzone przez różnych nauczycieli. Natomiast spotkania na żywo (Zoom) odbywają się już w grupach prowadzonych przez jednego wykładowcę. Jeżeli chciałbyś mieć zajęcia z wybranym nauczycielem - napisz to w zgłoszeniu. Jeżeli będzie taka możliwość, zapiszemy Cię do grupy wybranego wykładowcy. Warsztaty prowadzone są (nagrane filmy) przez różnych nauczycieli.
Dostęp do części teoretycznej (wszystkie wykłady) masz od razu po wykupieniu kursu . Jeżeli zakupisz kurs np. w czerwcu - już od czerwca masz dostęp do całej teorii. Możesz przygotowywać się do części praktycznej już w wakacje ;)
Rozpoczęcie zajęć z nauczycielem - październik 2024
Nie prowadzimy osobnych grup dla starej formuły 2015. Jednak w przypadku wielu przedmiotów różnice w podstawie programowej 2015 i 2023 są niewielkie i jak najbardziej nasze kursy będą przydatne również dla osób piszących starą formułę. Najlepiej prosimy o kontakt telefoniczny, wszystko omówimy :)
Od roku szkolnego 2023/2024 posiadanie włączonej kamerki nie jest obowiązkowe, ale jest rekomendowane (kursy w grupach 20- i 8-os.) :)
Jeżeli jest to dla Ciebie bardzo krępujące - nie ma takiego wymogu.
Będziemy jednak starali się namówić Cię na uczestniczenie w naszych zajęciach z włączoną kamerką. Dlaczego?
Zrobiliśmy ankietę wśród naszych Uczniów i Rodziców. 98% Rodziców i 96% Uczniów zagłosowało ZA włączaniem kamerek, ponieważ:
Chcemy, aby nasze zajęcia były efektywne. Chcemy mieć z Tobą jasny, żywy kontakt. Ważne jest dla nas, abyś uczestniczył w zajęciach aktywnie, bowiem tylko wtedy taka praca ma sens i przynosi efekty.
Bardzo często słyszymy od rodziców, że "zajęcia online w szkole się nie sprawdziły". Niestety najczęściej wina leży po obu stronach - nauczyciela, który nie potrafi dostosować zajęć do specyfiki on-line (wykład "klasowy" przeniesiony w ramy wirtualne jest po prostu nudny) ale również ucznia, który jeśli tylko może się nie skupiać - oczywiście wykorzysta tę możliwość :) Przy wyłączonej kamerce nauczyciel kompletnie nie wie, co robi uczeń, a uczniowie... cóż, nawet jeżeli bardzo chcą skupić uwagę, jest to trudne, gdy ma się świadomość, że "nikt mnie nie widzi". To tak jakby w klasie oddzielić ucznia parawanem, przez który nikt nie może na niego patrzeć. A on widzi tylko nauczyciela (w końcu każdy uczeń może wyłączyć kamerkę). Gwarantujemy, że po 3 minutach każdy z nich odpłynie myślami z dala od wykładu nauczyciela.... Dlatego chcemy, aby w Maturicie było inaczej. U nas jesteśmy wszyscy obecni, bez parawanów. Przy włączonych kamerkach każdy w każdej chwili musi być skupiony, uważny. Wówczas zajęcia są intensywne, zawierają dużo treści, każda minuta jest tu bardzo cenna, więc chcemy, aby każda została maksymalnie wykorzystana. Dzięki włączonym kamerkom wszyscy się widzimy, buduje to też naszą małą społeczność, w której już po krótkim czasie poznajemy się, zaczynamy sobie ufać, przestajemy bać się zadawać pytania. Nauczyciel wie, czy uczniowie zrozumieli, czy robią zadanie, czy już skończyli, czy coś jest niejasne, czy chcieliby o coś zapytać - ponieważ tak jak w klasie - widzi ich twarze. A uczniowie wiedzą, że nauczyciel cały czas czuwa, widzą również kolegów, którzy tak samo głowią się nad zadaniami. Uczeń wie, że w każdej chwili może być zapytany, więc intensywnie pracuje, skupia się. Na zajęciach w Maturicie czas wykorzystany jest naprawdę co do minuty.
Nie bójcie się włączenia kamerek. Jeżeli wszyscy je włączymy, po chwili zupełnie o nich zapomnicie. A zajęcia będą naprawdę efektywne i przyjemne.
Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z kursów on-line:
Centrum Edukacyjne Maturita istnieje od 14 lat. Współpracuje z nami 40 nauczycieli. To nauczyciele uczący w szkołach, egzaminatorzy OKE, weryfikatorzy OKE, korepetytorzy z wieloletnim doświadczeniem.
Od początku istnienia Maturita przygotowała do egzaminów ponad 10 000 uczniów. Rocznie realizujemy ponad 6 000 godzin zajęć. Opinie o naszych kursach to niezmiennie od lat 5,0!
Jeśli chcesz poczytać historię założenia Maturity, poznać nas od bardziej prywatnej strony - zapraszamy do zakładki O NAS.
Czy kurs jest równie dobry co korepetycje? Obawiam się pracy w grupie. Czy kurs jest dla mnie? Czy kurs wystarczy? Czy na kursie czegoś się nauczę? Wolę pracę indywidualną. Obawiam się, że nauczyciel nie będzie miał dla mnie czasu.
Te pytania i wątpliwości często padają w rozmowach telefonicznych z Rodzicami i Uczniami, którzy obawiają się pracy grupowej. Rozumiemy wszystkie obawy, ponieważ jesteśmy świadomi, jak ważny jest egzamin maturalny czy egzamin ósmoklasisty. Zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności, jaka na nas ciąży i z zaufania, którym nas Państwo obdarzacie.
Po latach doświadczeń w prowadzeniu zarówno kursów jak i korepetycji odpowiadamy jednoznacznie:
Jeżeli Twoim celem jest przygotowanie do egzaminu - kurs jest o wiele lepszy od korepetycji!
Czyli podsumowując: dobre kursy to same plusy ;)
Zapraszamy także do przeczytania artykułu na blogu: Przygotowanie do matury - lepsze korepetycje czy kursy?
Oczywiście że tak, szczególnie jeżeli planujesz studia na obleganym kierunku i musisz uzyskać na maturze naprawdę wysoki wynik. Rozłożenie pracy na dwa lata to bardzo dobry zabieg taktyczny, który zaoszczędzi Ci nerwów, stresu i realnie przybliży Cię do sukcesu, czyli dostania się na wymarzoną uczelnię za pierwszym razem. Wielu Uczniów poprawia swój wynik maturalny, robi rok przerwy, aby poświęcić się tylko nauce do matury. Wielu potrzebuje tego dodatkowego roku na przygotowanie. Ty możesz rozegrać to lepiej - zaczynając przygotowania rok wcześniej, czyli w trzeciej klasie.
Znamy wyniki maturalne naszych Uczniów i naprawdę dużo wyższe należą do tych, którzy uczyli się z nami przez dwa lata :)
Tak, zdecydowana większość naszych nauczycieli to egzaminatorzy OKE, którzy nie tylko posiadają uprawnienia egzaminatora, ale co roku rzeczywiście sprawdzają arkusze egzaminacyjne, biorą udział w corocznych szkoleniach i są na bieżąco z ewoluującymi wymaganiami egzaminacyjnymi. Wielu nauczycieli w Maturicie to także weryfikatorzy OKE! oraz metodycy :)
Jeżeli będziesz się uczył - nauczysz się więcej niż na korepetycjach. I mówimy to z pewnością popartą wieloma latami doświadczeń w prowadzeniu i korepetycji, i kursów. Kurs, jeżeli jest prowadzony przez dobrego nauczyciela, a w Maturicie mamy naprawdę doskonałych wykładowców, daje Ci dużo więcej niż indywidualne lekcje. Nauczyciel tłumaczy dokładnie tak samo jednej osobie jak i całej grupie i zadania robi się w ten sam sposób :)
Jeżeli obawiasz się grupy, wiesz, że będziesz zadawał dużo pytań - wybierz kurs VIP, w grupie 8-osobowej.
Dlaczego kursy są lepsze od korepetycji pisaliśmy bardzo obszernie tutaj: Przygotowanie do matury - lepsze korepetycje czy kursy?
Na naszych kursach są Uczniowie, którzy mają już duży zasób wiedzy, jest im oczywiście łatwiej, ale są również Uczniowie mający duże zaległości lub zupełnie nie mający wiedzy z danego przedmiotu. Jeżeli w szkole średniej masz zajęcia z danego przedmiotu - na pewno posiadasz choćby minimum wiedzy, ale my oczywiście wszystko powtarzamy od początku. Jeżeli zdecydowałeś się na przedmiot, którego nie masz w szkole - czeka Cię więcej pracy, ale nie bój się, pomożemy Ci we wszystkim, zajęcia są prowadzone tak, aby każdy wszystko zrozumiał, masz harmonogram zajęć, dzięki któremu możesz przygotować się do każdej lekcji, zawsze możesz o wszystko zapytać. Co roku mamy wiele przypadków, gdzie Uczniowie zaczynają naukę od zera. Ci którzy przykładają się do nauki osiągają jedne z wyższych wyników! Dlaczego tak jest? Naszym zdaniem nauka od podstaw w Maturicie powoduje, że układasz swoją wiedzę i umiejętności w logicznej kolejności. Jedno wynika z drugiego i nagle wszystko co do tej pory było trudne…. staje się naprawdę proste :) Podsumowując: jeżeli będziesz regularnie przygotowywać się do zajęć, będziesz robić zadania ze zbiorów - kurs w Maturicie w zupełności wystarczy, nawet jeżeli zaczynasz od przysłowiowego “zera” :)
Program każdej grupy w ramach jednego kursu i przedmiotu jest zawsze taki sam i jest realizowany w oparciu o obowiązującą podstawę programową.
Zanim podejmiesz decyzję, z jakich przedmiotów dodatkowych (poziom rozszerzony) chcesz zdawać maturę (przedmioty podstawowe są obowiązkowe), musisz zrobić dwie bardzo ważne rzeczy:
1. wybrać kierunek, który chciałbyś studiować (budownictwo/medycyna/psychologia/prawo itp.)
2. sprawdzić, jakie są zasady rekrutacji na wybrany kierunek na różnych uczelniach, ponieważ każda uczelnia ma swoje własne zasady rekrutacyjne.
Warto dowiedzieć się również o progi punktowe z ubiegłych lat. Taka wiedza pozwoli Ci dobrze rozplanować maturę, przygotować się do procesu rekrutacji i zmotywuje do pracy.
Egzamin Ósmoklasisty jest przepustką do dobrej szkoły średniej. Jak ważny jest wybór dobrego liceum czy technikum oraz wybór właściwego profilu wiedzą Maturzyści. Jeżeli chcemy iść na studia, gdzie progi punktowe wynoszą 70-90% - dobra szkoła średnia to podstawa. Aby się do niej dostać i to na wybrany profil - masz jedno podejście, jedną szansę - dobrze zdany egzamin Ósmoklasisty. Nie możesz go poprawić, nie możesz podejść do niego za rok jeszcze raz. Masz tylko jedną próbę i dlatego egzamin ten jest nawet ważniejszy od matury. Pisaliśmy o tym w artykule: Egzamin Ósmoklasisty. Nie można go nie zdać. Czy trzeba więc się nim przejmować?
Tak, od kilku lat prowadzimy także zajęcia przedpołudniowe, kierowane głównie do Uczniów, którzy poprawiają maturę. Ponieważ liczba tych grup jest ograniczona, prosimy o informację, że chcecie być w takiej grupie już w formularzu zgłoszeniowym (pole: informacje dodatkowe). Jednak większość naszych kursów odbywa się w dni powszednie po południu i w soboty.
Nie. Do sesji poprawkowej możesz przystąpić tylko wtedy, gdy nie zdałeś tylko jednego egzaminu.
Masz na to 5 lat. Pamiętaj, że aby zdać maturę (formuła do 2022 włącznie) wystarczy, że przystąpisz do egzaminu z przedmiotu dodatkowego. Nie ma progu zdawalności, więc nawet jeśli oddasz pusty arkusz - jest zaliczone ;)
Tak, jeżeli przystąpiłeś do wszystkich egzaminów z przedmiotów obowiązkowych.
W wyjątkowych sytuacjach OKE może wyrazić zgodę na pisanie matury w innej placówce niż Twoja macierzysta. Na przykład gdy mieszkasz już w innym mieście. Trzeba napisać pismo do OKE o umożliwienie pisania matury w innym miejscu niż twoja szkoła macierzysta. Pamiętaj, że musisz dobrze umotywować prośbę. Jak umotywować? Cóż.... obecnie nie ma obowiązku meldunkowego ;)
Nie. Sesja poprawkowa dotyczy jedynie przedmiotów obowiązkowych.
Tak, pod warunkiem, że wcześniej nie zdawałeś niemieckiego jako egzaminu dodatkowego w części ustnej.
Tak, jednak wówczas musisz zdawać egzamin maturalny w całym zakresie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w roku, w którym ponownie przystępujesz do egzaminu maturalnego.
Tak, mając zdaną maturę możesz zdawać ponownie egzaminy zarówno z przedmiotów obowiązkowych, jak i DOWOLNYCH dodatkowych. Nie ma tu limitu czasu, możesz podchodzić do matury i poprawiać wyniki co roku przez całe życie :) Pamiętaj tylko, że zdajesz wówczas egzamin zgodnie z przepisami obowiązującymi w roku, w którym ponownie przystępujesz do matury.
Na świadectwie pozostaje ocena wyższa, czyli ta z poprzedniego egzaminu. Zawsze liczy się lepszy wynik :)
Nie, aneks będzie zawierał tylko przedmioty z podwyższonym wynikiem. Jeżeli część przedmiotów zdałeś z wynikiem gorszym niż ten, który masz na świadectwie maturalnym, na aneksie nie będą one uwzględniane.
Tak, mając zdaną maturę możesz przystąpić do egzaminu z dowolnego dodatkowego przedmiotu, niezależnie czy zdawałeś go za pierwszym razem, czy nie, czy miałeś go w szkole w rozszerzeniu, czy też nigdy niemiałaś z nim nic do czynienia :) Nie ma również limitu czasu - możesz podchodzić do matury z dowolnych przedmiotów co roku przez całe życie :) Pamiętaj tylko, że zdajesz wówczas egzamin zgodnie z przepisami obowiązującymi w roku, w którym ponownie przystępujesz do matury.
Tak, mając zdaną maturę możesz przystąpić do egzaminu z dowolnego dodatkowego przedmiotu, niezależnie czy miałeś go w szkole w rozszerzeniu, czy też nigdy nie miałeś z nim nic do czynienia :)
Poprawa egzaminu maturalnego lub egzaminy z dodatkowych przedmiotów odbywa się w szkole, której jesteś absolwentem. Jeżeli chcesz zdawać lub poprawiać maturę, a w międzyczasie szkoła została zlikwidowana bądź przekształcona, miejsce egzaminu jest wyznaczane przez OKE.
Tak, wszystko dostępne jest na stronach CKE, również ten jasny i przejrzysty schemat postępowania: INFORMATOR
Jeżeli nie zdałeś tylko jednego egzaminu - możesz go poprawić w terminie sierpniowym. Jeżeli jednak nie uda Ci się zdać tego egzaminu, masz pięć lat na poprawkę. Po pięciu latach musisz przystąpić do matury od nowa, czyli zdać wszystkie egzaminy maturalne od zera. Jeżeli nie zdałeś więcej niż jednego egzaminu - poprawiasz całą maturę. Do matury możesz podchodzić co roku, dowolną ilość razy :)
Jeżeli masz już zdaną maturę i chcesz zdawać dodatkowy przedmiot lub poprawić wynik jednego z egzaminów - bez problemu możesz podchodzić do matury ile razy chcesz. Tutaj nie ma już 5-letniego czasu na poprawkę. Jedna ważna uwaga - sprawdź na stronach CKE - zgodnie z jaką podstawa programową będziesz podchodzić do poprawki. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedzi, zadzwoń do nas, pomożemy ;)
Jeżeli masz już zdaną maturę i chcesz zdawać dodatkowy przedmiot lub poprawić wynik jednego z egzaminów - bez problemu możesz podchodzić do matury ile razy chcesz. Tutaj nie ma już 5-letniego czasu na poprawkę. Nie muszą być to Twoje przedmioty profilowe, a jeżeli otrzymasz mniej punktów niż uzyskałeś ostatnim razem, po prostu nie dostaniesz aneksu i na świadectwie maturalnym zawsze jest ten wyższy wynik :) Jedna ważna uwaga - sprawdź na stronach CKE - zgodnie z jaką podstawa programową będziesz podchodzić do poprawki. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedzi, zadzwoń do nas, pomożemy ;)