Pytania

Rodzaje kursów

Kursy w grupach 20- i 8-osobowych to zajęcia online, na które składają się: część teoretyczna (nagrane wykłady), część praktyczna (spotkania na żywo), testy, sprawdziany.

  • Część teoretyczna – wykłady w formie filmów, z bardzo dokładnym, obrazowym tłumaczeniem materiału i z przykładowymi zadaniami. Wykład i materiały do tematu (teoria, zadania) - masz do nich dostęp zaraz po wykupieniu kursu. Wykłady są nagrywane przez naszych nauczycieli.
  • Część praktyczna – zajęcia w grupach do 20 lub 8 osób - cotygodniowe spotkania ON-line na żywo. Zajęcia prowadzą doświadczeni nauczyciele, uczący w szkołach, od lat przygotowujący do egzaminów, egzaminatorzy OKE, weryfikatorzy OKE, doświadczeni korepetytorzy. Na spotkaniu razem z nauczycielem rozwiązujesz szereg zadań. Masz czas na zastanowienie się, sformułowanie odpowiedzi, rozpoczęcie obliczeń. Następnie nauczyciel krok po kroku tłumaczy każde zadanie. W każdej chwili możesz o wszystko zapytać. Zestawy zadań przygotowane są w logicznym ciągu, umożliwiającym jak najlepsze zrozumienie omawianego tematu.
  • Spotkania na żywo są nagrywane i udostępniane grupie. Dzięki temu możesz zawsze powrócić nie tylko do teorii (wykłady), ale również powtórzyć lekcje ON-line. Nawet jeżeli z powodu choroby nie mogłeś uczestniczyć w zajęciach na żywo.
  • Dodatkowe godziny warsztatów (Kurs Rozszerzony XXL i dla Ósmoklasistów) – ćwiczenia arkuszy egzaminacyjnych, omówienie w formie materiałów filmowych.
  • Testy - w trakcie kursu piszesz 3 duże testy, które indywidualnie sprawdza i ocenia nauczyciel.
  • Sprawdziany - na podsumowanie każdego działu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg sprawdzianów z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.
  • Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo.
  •  Bezpośredni kontakt z nauczycielem masz nie tylko w czasie lekcji na żywo, ale zawsze możesz o wszystko zapytać przez e-dziennik.


    Sprawdź program i DEMO (filmy z zajęć) kursów:

    Więcej o naszych kursach on-line znajdziesz tu: [KURSY ON-LINE]



    Kurs Rozszerzony XXL organizujemy z przedmiotów do wyboru: biologia, chemia, matematyka, fizyka.

    • 140 godzin lekcyjnych, w tym:
    • 30 wykładów z teorią (łącznie 60 godz. filmów z tłumaczeniem)
    • 30 spotkań na żywo po 2 godz. (łącznie 60 godz. zajęć na żywo z nauczycielem)
    • 20 godzin warsztatów - filmy ćwiczeniowe
    • 20 lub 8 (grupy VIP) osób w grupie
    • 3 duże testy sprawdzane i oceniane przez nauczyciela
    • 30 wejściówek
    • sprawdziany z odpowiedziami i omówieniem - do każdego działu
    • materiały (wykłady + zadania + testy)

    Program kursu podzielony jest na 30 tematów. Każdy temat realizowany jest w 4 godziny lekcyjne, podzielone na dwie części:

    • Wykład w formie filmu (łącznie 30 filmów po 2 godziny lekcyjne), do którego masz dostęp od razy po wykupieniu kursu.
      Podczas wykładu bardzo dokładnie tłumaczymy teorię, w oparciu o naszą prezentację z rycinami, zdjęciami, schematami, a także tłumaczymy przykładowe zadania. Film ten możecie oglądać w dowolnym czasie, dowolną ilość razy. Macie czas na zapoznanie się z materiałem, zrozumienie tematu, przećwiczenie zadań. Ten temat będzie kontynuowany na spotkaniu na Zoomie. Filmy - wykłady prowadzą nasi Wykładowcy. Po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, robiąc krótką wejściówkę.

    • Spotkanie na Zoomie w grupie z nauczycielem (łącznie 30 spotkań po 2 godziny lekcyjne).
      Spotkania na Zoomie odbywają się co tydzień w wybranym dniu o określonej godzinie. Grupa liczy do 20 osób lub w przypadku grup VIP - 8 osób. Daną grupę prowadzi jeden Wykładowca. Podczas spotkania na Zoomie skupiamy się na zadaniach, które krok po kroku, z dokładnym tłumaczeniem rozwiązujemy. Zadania są udostępniane z odpowiednim wyprzedzeniem w e-dzienniku do wydruku. Na spotkaniu na żywo zadania są wyświetlane na ekranie, macie chwilę na przemyślenie i rozpoczęcie obliczeń / sformułowanie odpowiedzi. Następnie nauczyciel wyjaśnia, jak poprawnie rozwiązać zadanie, ze szczególnym naciskiem na tłumaczenie, prawidłowe zapisy, formułowanie odpowiedzi. Zawsze możecie o wszystko zapytać i Wy również możecie zostać zapytani :) Pamiętajcie: nie ma głupich pytań, wszyscy jesteście na kursie, aby nauczyć się, więc nie bójcie się zadawać pytań. I nie bójcie się udzielać odpowiedzi :) Spotkania na Zoomie są nagrywane i nagranie jest udostępniane grupie w ciągu tygodnia. Dzięki temu zawsze możecie wrócić nie tylko do teorii z filmu, ale również do zadań ze spotkania na żywo. Podczas zajęć włączenie kamerek nie jest obowiązkowe, ale rekomendowane - zajęcia mają Was mobilizować do pracy, mają być interaktywne. Dlaczego w Maturicie dobrze jest włączyć kamerkę - o tym więcej TUTAJ.

    Warsztaty - czyli praca z arkuszami - to 20 godzin dodatkowych nagrań, na których rozwiązujemy arkusze maturalne lub wybrane zadania. Nauczyciel tłumaczy każde zadanie krok po kroku, nawiązując jeszcze to teorii, przypominając pewne zagadnienia. Będziecie mogli rozwiązywać sami zadanie po zadaniu, a następnie sprawdzać metodę obliczeń, odpowiedzi, tok rozumowania z nauczycielem, który będzie na filmie każde zadanie "rozkładał na czynniki pierwsze".

    Testy - w ramach kursu przeprowadzone będą 3 testy, które sprawdzi i oceni nauczyciel. Ich rozwiązanie będzie także przedstawione na dodatkowych filmikach lub omówione jako odpowiedzi/komentarze do testu.

    Sprawdziany - na podsumowanie każdego działu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg sprawdzianów z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.

    Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo.


    Kurs Standardowy to kurs na poziomie rozszerzonym i obejmuje on 80 godzin zajęć. Kurs Standardowy PR realizujemy z przedmiotów: język polski PR, język angielski PR.

    • 80 godzin zajęć, w tym:
    • 20 wykładów z teorią (łącznie 40 godz. filmów z tłumaczeniem)
    • 20 spotkań na żywo po 2 godz. (łącznie 40 godz. zajęć na żywo z nauczycielem)
    • 20 lub 8 (grupy VIP) osób w grupie
    • 3 duże testy sprawdzane i oceniane przez nauczyciela
    • 20 wejściówek
    • sprawdziany z odpowiedziami i omówieniem - do każdego działu
    • materiały (wykłady + zadania + testy)

    Program kursu podzielony jest na 20 tematów (spotkań). Każdy temat realizowany jest w 4 godziny lekcyjne, podzielone na dwie części:

    • Wykład w formie filmu (2 godziny lekcyjne), do którego masz dostęp od początku kursu.
      Podczas wykładu bardzo dokładnie tłumaczymy materiał, w oparciu o naszą prezentację z rycinami, zdjęciami, schematami, a także tłumaczymy przykładowe zadania. Film ten możecie oglądać w dowolnym czasie, dowolną ilość razy. Macie czas na zapoznanie się z materiałem, zrozumienie tematu, przećwiczenie zadań. Ten temat będzie kontynuowany na spotkaniu na Zoomie. Filmy - wykłady prowadzą nasi Wykładowcy.

    • Spotkanie na Zoomie w grupie z nauczycielem (2 godziny lekcyjne).
      Spotkania na Zoomie odbywają się co tydzień w wybranym dniu o określonej godzinie. Grupa liczy do 20 osób lub w przypadku grup VIP - 8 osób. Daną grupę prowadzi jeden Wykładowca. Podczas spotkania na Zoomie skupiamy się na zadaniach, które krok po kroku, z dokładnym tłumaczeniem rozwiązujemy. Zadania są udostępniane z odpowiednim wyprzedzeniem w e-dzienniku do wydruku. Na spotkaniu na żywo zadania są wyświetlane na ekranie, macie chwilę na przemyślenie i sformułowanie odpowiedzi. Następnie nauczyciel wyjaśnia, jak poprawnie rozwiązać zadanie, ze szczególnym naciskiem na tłumaczenie, prawidłowe zapisy, formułowanie odpowiedzi. Zawsze możecie o wszystko zapytać i Wy również możecie zostać zapytani :) Pamiętajcie: nie ma głupich pytań, wszyscy jesteście na kursie, aby nauczyć się, więc nie bójcie się zadawać pytań. I nie bójcie się udzielać odpowiedzi :) Spotkania na Zoomie są nagrywane i nagranie jest udostępniane grupie w ciągu tygodnia. Dzięki temu zawsze możecie wrócić nie tylko do teorii z filmu, ale również do zadań ze spotkania na żywo. Podczas zajęć włączenie kamerek nie jest obowiązkowe, ale rekomendowane - zajęcia mają Was mobilizować do pracy, mają być interaktywne. Dlaczego w Maturicie dobrze jest włączyć kamerkę - o tym więcej TUTAJ.

    Testy - w ramach kursu przeprowadzone będą 3 testy, które sprawdzi i oceni nauczyciel. Ich rozwiązanie będzie także przedstawione na dodatkowych filmikach lub omówione jako odpowiedzi/komentarze do testu.

    Sprawdziany - na podsumowanie każdego działu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg sprawdzianów z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.

    Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo.

    Kurs Standardowy z przedmiotów: język polski PR i język angielski PR realizuje całą podstawę programową (80 godzin kursu jest wystarczające), dlatego z tych przedmiotów nie wprowadziliśmy kursu XXL.

    Kurs dla Trzecioklasistów przeznaczony jest dla uczniów, którzy będą pisać maturę w 2026 roku i chcą przygotować się do matury na naprawdę wysokim poziomie, systematycznie, od początku realizując i powtarzając materiał. Najlepsze maturalne wyniki uzyskują uczniowie, którzy byli z nami przez dwa lata - w przedostatniej klasie oraz na kursie XXL w klasie maturalnej.

    Na Kursie dla Trzecioklasistów realizujemy najważniejsze zagadnienia z danego przedmiotu, które stworzą w Waszych głowach dobrą podstawę, bazę do dalszej nauki w 4 klasie. Harmonogram każdego kursu jest dopasowany do specyfiki przedmiotu, dajemy Wam nie tylko wiedzę, ale też cenne umiejętności, na które nie zawsze w szkole jest czas, np. praca z kluczem, czasownikami operacyjnymi, wprawianie się w obliczeniach, zadaniach.

    • 80 godzin zajęć, w tym:
    • 20 wykładów z teorią (łącznie 40 godz. filmów z tłumaczeniem)
    • 20 spotkań na żywo po 2 godz. (łącznie 40 godz. zajęć na żywo z nauczycielem)
    • 20 lub 8 (grupy VIP) osób w grupie
    • 3 duże testy sprawdzane i oceniane przez nauczyciela
    • 20 wejściówek
    • sprawdziany z odpowiedziami i omówieniem - do każdego działu
    • materiały (wykłady + zadania + testy)

    Program kursu podzielony jest na 20 tematów (spotkań). Każdy temat realizowany jest w 4 godziny lekcyjne, podzielone na dwie części:

    • Wykład w formie filmu (2 godziny lekcyjne), do którego masz dostęp od początku kursu.
      Podczas wykładu bardzo dokładnie tłumaczymy materiał, w oparciu o naszą prezentację z rycinami, zdjęciami, schematami, a także tłumaczymy przykładowe zadania. Film ten możecie oglądać w dowolnym czasie, dowolną ilość razy. Macie czas na zapoznanie się z materiałem, zrozumienie tematu, przećwiczenie zadań. Ten temat będzie kontynuowany na spotkaniu na Zoomie. Filmy - wykłady prowadzą nasi Wykładowcy.

    • Spotkanie na Zoomie w grupie z nauczycielem (2 godziny lekcyjne).
      Spotkania na Zoomie odbywają się co tydzień w wybranym dniu o określonej godzinie. Grupa liczy do 20 osób lub w przypadku grup VIP - 8 osób. Daną grupę prowadzi jeden Wykładowca. Podczas spotkania na Zoomie skupiamy się na zadaniach, które krok po kroku, z dokładnym tłumaczeniem rozwiązujemy. Zadania są udostępniane z odpowiednim wyprzedzeniem w e-dzienniku do wydruku. Na spotkaniu na żywo zadania są wyświetlane na ekranie, macie chwilę na przemyślenie i sformułowanie odpowiedzi. Następnie nauczyciel wyjaśnia, jak poprawnie rozwiązać zadanie, ze szczególnym naciskiem na tłumaczenie, prawidłowe zapisy, formułowanie odpowiedzi. Zawsze możecie o wszystko zapytać i Wy również możecie zostać zapytani :) Pamiętajcie: nie ma głupich pytań, wszyscy jesteście na kursie, aby nauczyć się, więc nie bójcie się zadawać pytań. I nie bójcie się udzielać odpowiedzi :) Spotkania na Zoomie są nagrywane i nagranie jest udostępniane grupie w ciągu tygodnia. Dzięki temu zawsze możecie wrócić nie tylko do teorii z filmu, ale również do zadań ze spotkania na żywo. Podczas zajęć włączenie kamerek nie jest obowiązkowe, ale rekomendowane - zajęcia mają Was mobilizować do pracy, mają być interaktywne. Dlaczego w Maturicie dobrze jest włączyć kamerkę - o tym więcej TUTAJ.

    Testy - w ramach kursu przeprowadzone będą 3 testy, które sprawdzi i oceni nauczyciel. Ich rozwiązanie będzie także przedstawione na dodatkowych filmikach lub omówione jako odpowiedzi/komentarze do testu.

    Sprawdziany - na podsumowanie każdego działu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg sprawdzianów z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.

    Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo. 

    Kurs dla Trzecioklasistów on-line to kurs na poziomie rozszerzonym, który obejmuje 80 godzin zajęć. Kurs ten organizujemy z przedmiotów do wyboru: biologia, chemia, matematyka, fizyka.

    Jeżeli przychodzisz do nas na kurs w 3 klasie z myślą o maturze 2025, oznacza to, że poważnie podchodzisz do matury, że zależy Ci i że jesteś gotowy na rozpoczęcie przygotowań już teraz. A to bardzo mądra decyzja, bowiem rozłożenie nauki na dwa lata to nie tylko większa wiedza, ale większy spokój i pewność siebie na egzaminach.

    Kurs Podstawowy to kurs na poziomie podstawowym, który obejmuje 60 godzin zajęć. Kurs realizujemy z przedmiotów: język polski PP, matematyka PP, język angielski PP.

    • 60 godzin zajęć, w tym:
    • 20 wykładów z teorią (łącznie 20 godz. filmów z tłumaczeniem)
    • 20 spotkań na żywo po 2 godz. (łącznie 40 godz. zajęć na żywo z nauczycielem)
    • 20 lub 8 (grupy VIP) osób w grupie
    • 3 duże testy sprawdzane i oceniane przez nauczyciela
    • 20 wejściówek
    • sprawdziany z odpowiedziami i omówieniem - do każdego działu
    • materiały (wykłady + zadania + testy)

    Program kursu podzielony jest na 20 tematów (spotkań). Każdy temat realizowany jest w 3 godziny lekcyjne, podzielone na dwie części:

    • Wykład w formie filmu (1 godzina lekcyjna), do którego masz dostęp od początku kursu.
      Podczas wykładu bardzo dokładnie tłumaczymy materiał, w oparciu o naszą prezentację z rycinami, zdjęciami, schematami, a także tłumaczymy przykładowe zadania. Film ten możecie oglądać w dowolnym czasie, dowolną ilość razy. Macie czas na zapoznanie się z materiałem, zrozumienie tematu, przećwiczenie zadań. Ten temat będzie kontynuowany na spotkaniu na Zoomie. Filmy - wykłady prowadzą nasi Wykładowcy.

    • Spotkanie na Zoomie w grupie z nauczycielem (2 godziny lekcyjne).
      Spotkania na Zoomie odbywają się co tydzień w wybranym dniu o określonej godzinie. Grupa liczy do 20 osób lub w przypadku grup VIP - 8 osób. Daną grupę prowadzi jeden Wykładowca. Podczas spotkania na Zoomie skupiamy się na zadaniach, które krok po kroku, z dokładnym tłumaczeniem rozwiązujemy. Zadania są udostępniane z odpowiednim wyprzedzeniem w e-dzienniku do wydruku. Na spotkaniu na żywo zadania są wyświetlane na ekranie, macie chwilę na przemyślenie i rozpoczęcie obliczeń / sformułowanie odpowiedzi. Następnie nauczyciel wyjaśnia, jak poprawnie rozwiązać zadanie, ze szczególnym naciskiem na tłumaczenie, prawidłowe zapisy, formułowanie odpowiedzi. Zawsze możecie o wszystko zapytać i Wy również możecie zostać zapytani :) Pamiętajcie: nie ma głupich pytań, wszyscy jesteście na kursie, aby nauczyć się, więc nie bójcie się zadawać pytań. I nie bójcie się udzielać odpowiedzi :) Spotkania na Zoomie są nagrywane i nagranie jest udostępniane grupie w ciągu tygodnia. Dzięki temu zawsze możecie wrócić nie tylko do teorii z filmu, ale również do zadań ze spotkania na żywo. Podczas zajęć włączenie kamerek nie jest obowiązkowe, ale rekomendowane - zajęcia mają Was mobilizować do pracy, mają być interaktywne. Dlaczego w Maturicie dobrze jest włączyć kamerkę - o tym więcej TUTAJ.

    Testy - w ramach kursu przeprowadzone będą 3 testy, które sprawdzi i oceni nauczyciel. Ich rozwiązanie będzie także przedstawione na dodatkowych filmikach lub omówione jako odpowiedzi/komentarze do testu.

    Sprawdziany - na podsumowanie każdego działu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg sprawdzianów z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.

    Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo.

    Kurs do Egzaminu Ósmoklasisty obejmuje 65 godzin zajęć.

    • 65 godzin lekcyjnych, w tym:
    • 20 wykładów z teorią (łącznie 20 godz. filmów z tłumaczeniem)
    • 20 spotkań na żywo po 2 godz. (łącznie 40 godz. zajęć na żywo z nauczycielem)
    • 5 godzin warsztatów (filmy)
    • 20 lub 8 (grupy VIP) osób w grupie
    • 3 duże testy sprawdzane i oceniane przez nauczyciela
    • 20 wejściówek
    • sprawdziany z odpowiedziami i omówieniem - do każdego działu
    • materiały (wykłady + zadania + testy)
    • Program kursu podzielony jest na 20 tematów (spotkań). Każdy temat realizowany jest w 3 godziny lekcyjne, podzielone na dwie części:

    • Wykład w formie filmu (1 godzina lekcyjna), do którego masz dostęp od początku kursu.
      Podczas wykładu bardzo dokładnie tłumaczymy materiał, w oparciu o naszą prezentację z rycinami, zdjęciami, schematami, a także tłumaczymy przykładowe zadania. Film ten możecie oglądać w dowolnym czasie, dowolną ilość razy. Macie czas na zapoznanie się z materiałem, zrozumienie tematu, przećwiczenie zadań. Ten temat będzie kontynuowany na spotkaniu na Zoomie. Filmy - wykłady prowadzą nasi Wykładowcy.

    • Spotkanie na Zoomie w grupie z nauczycielem (2 godziny lekcyjne).
      Spotkania na Zoomie odbywają się co tydzień w wybranym dniu o określonej godzinie. Grupa liczy do 20 osób lub w przypadku grup VIP - 8 osób. Daną grupę prowadzi jeden Wykładowca. Podczas spotkania na Zoomie skupiamy się na zadaniach, które krok po kroku, z dokładnym tłumaczeniem rozwiązujemy. Zadania są udostępniane z odpowiednim wyprzedzeniem w e-dzienniku do wydruku. Na spotkaniu na żywo zadania są wyświetlane na ekranie, macie chwilę na przemyślenie i rozpoczęcie obliczeń / sformułowanie odpowiedzi. Następnie nauczyciel wyjaśnia, jak poprawnie rozwiązać zadanie, ze szczególnym naciskiem na tłumaczenie, prawidłowe zapisy, formułowanie odpowiedzi. Zawsze możecie o wszystko zapytać i Wy również możecie zostać zapytani :) Pamiętajcie: nie ma głupich pytań, wszyscy jesteście na kursie, aby nauczyć się, więc nie bójcie się zadawać pytań. I nie bójcie się udzielać odpowiedzi :) Spotkania na Zoomie są nagrywane i nagranie jest udostępniane grupie w ciągu tygodnia. Dzięki temu zawsze możecie wrócić nie tylko do teorii z filmu, ale również do zadań ze spotkania na żywo. Podczas zajęć włączenie kamerek nie jest obowiązkowe, ale rekomendowane - zajęcia mają Was mobilizować do pracy, mają być interaktywne. Dlaczego w Maturicie dobrze jest włączyć kamerkę - o tym więcej TUTAJ.

    Testy - w ramach kursu przeprowadzone będą 3 testy, które sprawdzi i oceni nauczyciel. Ich rozwiązanie będzie także przedstawione na dodatkowych filmikach lub omówione jako odpowiedzi/komentarze do testu.
    Sprawdziany - na podsumowanie każdego działu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg sprawdzianów z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.
    Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo.

    Pod koniec kursu realizujemy 5 godzin Warsztatów (filmy). Zadania w ramach warsztatów będziecie mogli rozwiązywać sami zadanie po zadaniu, a następnie sprawdzać metodę obliczeń, odpowiedzi, tok rozumowania z nauczycielem, który będzie na filmie każde zadanie "rozkładał na czynniki pierwsze". 


    Jeżeli potrzebujesz pomocy z przedmiotów obowiązkowych (język polski, matematyka, język obcy) na poziomie podstawowym – wybierz Kurs Podstawowy.

    Jeżeli szukasz kursu na poziomie rozszerzonym – wybierz Kurs Rozszerzony XXL (140h) - biologia, chemia, matematyka PR, fizyka oraz Kurs Standardowy (80h) - język polski PR, język angielski PR.

    Kurs Standardowy z przedmiotów: język polski i język angielski obejmuje całą podstawę programową tych przedmiotów na poziomie rozszerzonym.

    Zapisy

    1. Wypełnij formularz w zakładce Zapisz się na kurs.
    2. W ciągu 24 h otrzymasz na maila dane do przelewu i regulamin kursu.
    3. Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłamy dane do logowania do systemu.
    4. Jeżeli masz pytania - prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 501 373 306 lub 513 438 427.

    Po przyjęciu zgłoszenia i wysłaniu danych do przelewu - prosimy o wpłatę w ciągu tygodnia. Po tym czasie przypominamy o płatności i w przypadku jej braku w ciągu kolejnych 3 dni - anulujemy zgłoszenie.

    Tylko i wyłącznie jeżeli Uczeń jest pełnoletni i wybierze płatność jednorazową.

    Rekrutacja na kursy w grupach 20-os oraz w grupach 8-os trwa od maja do września/października.

    Warto jednak zapisać się wcześniej, przed układaniem planu zajęć i podziałem na grupy (początek września). Wówczas, układając plan kursów bierzemy pod uwagę Twoje preferencje dotyczące terminu spotkań na żywo oraz nauczyciela prowadzącego zajęcia. Zapisując się później - możesz wybrać grupy, w których będą wolne miejsca. 
    Można również dołączyć do grupy, która już rozpoczęła zajęcia (w październiku, listopadzie), jeżeli są w niej wolne miejsca.

    Zajęcia w grupach 20- i 8-osobowych - oczywiście :)

    Jeżeli zależy Ci, aby mieć zajęcia na żywo z konkretnym nauczycielem, możesz o tym napisać już w formularzu zgłoszeniowym (pole: informacje dodatkowe).

    Wykłady natomiast są już nagrane i prowadzą je różni nauczyciele. Możesz więc wskazać nauczyciela, ale dotyczy to zajęć na żywo.

    Staramy się uwzględniać wszelkie Wasze życzenia dotyczące zarówno wykładowców, jak i terminu zajęć. Jednak zanim ułożymy plany zajęć, nie możemy zagwarantować, że daną grupę w określonym dniu będzie prowadził określony nauczyciel. Harmonogramy zajęć ustalamy we wrześniu i wówczas robimy także podział na grupy.

    Pamiętaj jednak, że w trakcie trwania kursu mogą zaistnieć różne sytuacje losowe, na skutek których będziemy musieli zmienić nauczyciela prowadzącego grupę (zgodnie z Regulaminem, pkt. III.9.). 

    Zrezygnować z zajęć można w każdej chwili, jednak sposób rozliczenia za niezrealizowane zajęcia zależy od powodu rezygnacji. Zgodnie z Regulaminem:

    W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Uczestnika z powodów innych niż powody losowe, Opiekun zobowiązany jest zapłacić Organizatorowi wynagrodzenie za dotychczasowe uczestnictwo w Kursie, ponieść koszt wydatków poczynionych przez Organizatora w celu należytego wykonania Umowy, a ponadto naprawić szkodę poniesioną przez Organizatora. Kwota ta jest równa pełnej cenie kursu zgodnie z Umową.

    W przypadku wypowiedzenia umowy przez Opiekuna z powodów losowych (powód nieprzewidywalny, niezależny od woli człowieka i nie do uniknięcia, mimo zachowania należytej staranności) Opiekun zobowiązany jest zapłacić Organizatorowi wynagrodzenie za dotychczasowe uczestnictwo w Kursie, proporcjonalnie do zrealizowanych godzin kursu. Zrealizowane godziny kursu to godziny zajęć przeprowadzonych na żywo oraz godziny udostępnionych materiałów (wykłady, warsztaty). Organizator przedstawi Opiekunowi stosowne rozliczenie.

    Do ważnych powodów nie należą m.in.: brak czasu (Uczestnik zapisując się na kurs wiedział, że uczestnictwo w kursie wymaga poświęcenia czasu), rezygnacja ze zdawania egzaminu z przedmiotu Kursu, brak podstawowej wiedzy z przedmiotu Kursu (program Kursu jest znany i zgodny z podstawą programową).


    Organizacja kursów

    Szczegółowy plan zajęć ustalamy na początku września, kiedy znane są już plany w szkołach. 

    Jak przydzielamy Uczniów do grup?

    Około 5 września nasi Uczniowie otrzymają zapytanie o preferowane dni zajęć. Na podstawie odpowiedzi przydzielimy Uczniów do grup. Informację o grupach prześlemy: dla kursu XXL do ok. 15 września, 3 klasy i pozostałe kursy: do ok. 25 września. 

    Ponieważ już dziś mamy dużo zapisów z prośbą o konkretnego wykładowcę lub określony termin zajęć (weekend/dz. powszedni po południu/przed południem), możecie Państwo już teraz zadeklarować chęć uczestnictwa w zajęciach z wybranym nauczycielem oraz w konkretnym dniu (np. sobota). Podczas rezerwacji miejsc w danej grupie bierzemy pod uwagę, w miarę możliwości, Państwa deklaracje oraz kolejność zgłoszeń.



    Dostęp do teorii (do wszystkich wykładów) masz od razu po zakupie kursu.

    Rozpoczęcie zajęć z nauczycielem: październik 2024

    Dostęp do części teoretycznej (nagrane wykłady) masz od razu po wykupieniu kursu.

    Zajęcia z nauczycielem dla grup 18-osobowych rozpoczynamy na początku października (kursy XXL) oraz w III tygodniu października (pozostałe kursy).

    Webinary rozpoczynamy w styczniu 2024.

    Jeżeli zależy Ci na konkretnym terminie zajęć (np. soboty), możesz o tym napisać już w formularzu zgłoszeniowym (pole: informacje dodatkowe). Około 5 września, po ustaleniu planu zajęć w szkołach, wszyscy Uczniowie otrzymają sms z zapytaniem o preferowany dzień zajęć. Podziału na grupy dokonujemy w oparciu o informacje otrzymane od Was, staramy się uwzględniać wszelkie Wasze życzenia dotyczące terminu zajęć a także wykładowców.

    Oczywiście, prosimy tylko o podanie takiej informacji przy zgłoszeniu lub podczas podziału na grupy.
    Oczywiście, pod warunkiem, że w wybranej przez Ciebie grupie są wolne miejsca.

    Programy kursów dostępne są w zakładce każdego kursu. Trzeba wejść w interesujący Cię przedmiot a następnie w "Program i DEMO kursu - sprawdź".

    Możesz sprawdzić, jak prowadzone są zajęcia, oglądając filmiki DEMO.

    Zajęcia na żywo są nagrywane i udostępniane grupie w ciągu 3 dni roboczych. Dlatego, jeżeli nie możesz uczestniczyć w spotkaniu, będziesz mógł je obejrzeć na filmie i wszystko nadrobić.

    Jeżeli bardzo zależy Ci na uczestniczeniu w zajęciach na żywo, napisz lub zadzwoń do nas. Jeżeli w innej grupie z danego przedmiotu nie był jeszcze realizowany temat, który chcesz odrobić i są w tej grupie wolne miejsca, postaramy się umożliwić Ci uczestnictwo na żywo, jednak tylko w wyjątkowych przypadkach. Grupy w Maturicie to nasze małe społeczności, w których z czasem budujemy zaufanie, przestajemy się wstydzić zadawać pytania, poznajemy się. Każda zmiana, każda osoba "z zewnątrz" to ktoś nowy, więc staramy się nie wprowadzać takich zmian "na chwilę" w ciągu roku.

    Od roku szkolnego 2023/2024 posiadanie włączonej kamerki nie jest obowiązkowe, ale jest rekomendowane (kursy w grupach 20- i 8-os.)  :)

    Jeżeli jest to dla Ciebie bardzo krępujące - nie ma takiego wymogu.

    Będziemy jednak starali się namówić Cię na uczestniczenie w naszych zajęciach z włączoną kamerką. Dlaczego?

    Zrobiliśmy ankietę wśród naszych Uczniów i Rodziców. 98% Rodziców i 96% Uczniów zagłosowało ZA włączaniem kamerek, ponieważ:

    • uczeń wtedy aktywnie pracuje,
    • uczniowie nie "wyłączają myślenia" jak to bywało podczas nauki zdalnej w szkole,
    • kamerki mobilizują także do "wstania z łóżka i ogarnięcia się",
    • rodzice mogą zobaczyć, jak przebiegają zajęcia i jak pracowało ich dziecko,
    • wszyscy się widzą - to również buduje więzi społeczne.

    Chcemy, aby nasze zajęcia były efektywne. Chcemy mieć z Tobą jasny, żywy kontakt. Ważne jest dla nas, abyś uczestniczył w zajęciach aktywnie, bowiem tylko wtedy taka praca ma sens i przynosi efekty. 

    Bardzo często słyszymy od rodziców, że "zajęcia online w szkole się nie sprawdziły". Niestety najczęściej wina leży po obu stronach - nauczyciela, który nie potrafi dostosować zajęć do specyfiki on-line (wykład "klasowy" przeniesiony w ramy wirtualne jest po prostu nudny) ale również ucznia, który jeśli tylko może się nie skupiać - oczywiście wykorzysta tę możliwość :) Przy wyłączonej kamerce nauczyciel kompletnie nie wie, co robi uczeń, a uczniowie... cóż, nawet jeżeli bardzo chcą skupić uwagę, jest to trudne, gdy ma się świadomość, że "nikt mnie nie widzi". To tak jakby w klasie oddzielić ucznia parawanem, przez który nikt nie może na niego patrzeć. A on widzi tylko nauczyciela (w końcu każdy uczeń może wyłączyć kamerkę). Gwarantujemy, że po 3 minutach każdy z nich odpłynie myślami z dala od wykładu nauczyciela.... Dlatego chcemy, aby w Maturicie było inaczej. U nas jesteśmy wszyscy obecni, bez parawanów. Przy włączonych kamerkach każdy w każdej chwili musi być skupiony, uważny. Wówczas zajęcia są intensywne, zawierają dużo treści, każda minuta jest tu bardzo cenna, więc chcemy, aby każda została maksymalnie wykorzystana. Dzięki włączonym kamerkom wszyscy się widzimy, buduje to też naszą małą społeczność, w której już po krótkim czasie poznajemy się, zaczynamy sobie ufać, przestajemy bać się zadawać pytania. Nauczyciel wie, czy uczniowie zrozumieli, czy robią zadanie, czy już skończyli, czy coś jest niejasne, czy chcieliby o coś zapytać - ponieważ tak jak w klasie - widzi ich twarze. A uczniowie wiedzą, że nauczyciel cały czas czuwawidzą również kolegów, którzy tak samo głowią się nad zadaniami. Uczeń wie, że w każdej chwili może być zapytany, więc intensywnie pracuje, skupia się. Na zajęciach w Maturicie czas wykorzystany jest naprawdę co do minuty. 

    Nie bójcie się włączenia kamerek. Jeżeli wszyscy je włączymy, po chwili zupełnie o nich zapomnicie. A zajęcia będą naprawdę efektywne i przyjemne.

    Oczywiście. Teoria i dobre wytłumaczenie to podstawa - aby nie zaskoczyło Cię żadne zadanie, musisz dane zagadnienie po prostu rozumieć. Każdy kurs składa się z części teoretycznej (nagrane wykłady) i spotkań z nauczycielem.

    W Maturicie kładziemy bardzo duży nacisk na dobre, obrazowe tłumaczenie. Nie ma mowy o robieniu zadań bez uprzedniego wytłumaczenia teorii. Kurs bez teorii byłby tylko zwykłym “trzaskaniem zadań”. A na kursie w Maturicie zaczniesz rozumieć, wszystko zacznie układać się w logiczną całość. A gdy zrozumiesz co i dlaczego robisz, mając dobre zbiory zadań, możesz sam “trzaskać” ich setki, nawet tych najbardziej podchwytliwych :) 

    Oczywiście, jednak nie robimy na zajęciach pełnych arkuszy od A do Z (pełne arkusze robimy na warsztatach lub na ostatnich spotkaniach - powtórkowych).
    Na kursie materiał realizujemy stopniowo, działami ułożonymi w logicznej kolejności, dlatego robienie pełnych arkuszy ma sens dopiero po omówieniu i przećwiczeniu większości materiału.

    Natomiast zadania, które przerabiamy i liczymy na zajęciach są to zadania pochodzące z wielu źródeł, także z arkuszy maturalnych CKE, OKE oraz różnych dobrych wydawnictw.

    Czyli tak, robimy arkusze, ale podzielone tematycznie :)

    Tak, mamy dla Ciebie przygotowane trzy rodzaje sprawdzianów:

    • Sprawdziany - na podsumowanie ważnych działów  - sprawdziany do pobrania z odpowiedziami i szczegółowym omówieniem każdego z nich na filmach.
    • Testy - w trakcie kursu piszesz 3 duże testy, które indywidualnie sprawdza i ocenia nauczyciel.
    • Wejściówki - po obejrzeniu każdego wykładu możesz sprawdzić swoją wiedzę, odpowiadając na kilka pytań do wykładu. Wejściówki motywują do przygotowywania się na zajęcia na żywo.

    W Maturicie nie zadajemy typowych zadań domowych. Dobry wynik na egzaminie to nie tylko zajęcia na kursie, ale przede wszystkim praca własna. Musisz samodzielnie rozwiązywać dużo zadań ze zbiorów czy arkuszy i to one tak naprawdę stanowią rzeczywiste “zadanie domowe”. Ponieważ na rynku jest bardzo dużo różnych zbiorów i często pytacie, które są warte zakupu, na pierwszym spotkaniu nauczyciel poda Wam kilka tytułów polecanych przez nas publikacji. 

    Tak, Uczniowie oraz Rodzice mogą skontaktować się z wybranym nauczycielem przez e-dziennik.
    Tak, w tym celu stworzyliśmy e-dziennik, w którym Rodzic może sprawdzać oceny ze sprawdzianów, postępy w nauce i ma bezpośredni kontakt z nami i nauczycielami.

    Uczestnicy naszych kursów otrzymują dostęp do:

    • filmów z teorią,
    • zadań, które będą omawiane na zajęciach na żywo (zadania autorskie, CKE, OKE, różne zbiory zadań),
    • filmów z zajęć zoom (udostępniane są do 3 dni od spotkania)
    • warsztatów - dla kursów xxl i dla 8 klas

    Na kursach realizujemy podstawę programową z danego przedmiotu, dlatego do pracy w domu wystarczą Ci podręczniki szkolne i dobre zbiory zadań, ewentualnie warto zakupić wartościowe vademecum. Jeżeli jednak nie masz podręcznika (matura po latach, zdajesz dodatkowy przedmiot, którego nie masz w szkole), doradzimy Ci, które podręczniki czy zbiory zadań warto kupić.

    Od roku szkolnego 2023/2024 posiadanie włączonej kamerki nie jest obowiązkowe, ale jest rekomendowane (kursy w grupach 20- i 8-os.)  :)

    Jeżeli jest to dla Ciebie bardzo krępujące - nie ma takiego wymogu.

    Będziemy jednak starali się namówić Cię na uczestniczenie w naszych zajęciach z włączoną kamerką. Dlaczego?

    Zrobiliśmy ankietę wśród naszych Uczniów i Rodziców. 98% Rodziców i 96% Uczniów zagłosowało ZA włączaniem kamerek, ponieważ:

    • uczeń wtedy aktywnie pracuje,
    • uczniowie nie "wyłączają myślenia" jak to bywało podczas nauki zdalnej w szkole,
    • kamerki mobilizują także do "wstania z łóżka i ogarnięcia się",
    • rodzice mogą zobaczyć, jak przebiegają zajęcia i jak pracowało ich dziecko,
    • wszyscy się widzą - to również buduje więzi społeczne.

    Chcemy, aby nasze zajęcia były efektywne. Chcemy mieć z Tobą jasny, żywy kontakt. Ważne jest dla nas, abyś uczestniczył w zajęciach aktywnie, bowiem tylko wtedy taka praca ma sens i przynosi efekty. 

    Bardzo często słyszymy od rodziców, że "zajęcia online w szkole się nie sprawdziły". Niestety najczęściej wina leży po obu stronach - nauczyciela, który nie potrafi dostosować zajęć do specyfiki on-line (wykład "klasowy" przeniesiony w ramy wirtualne jest po prostu nudny) ale również ucznia, który jeśli tylko może się nie skupiać - oczywiście wykorzysta tę możliwość :) Przy wyłączonej kamerce nauczyciel kompletnie nie wie, co robi uczeń, a uczniowie... cóż, nawet jeżeli bardzo chcą skupić uwagę, jest to trudne, gdy ma się świadomość, że "nikt mnie nie widzi". To tak jakby w klasie oddzielić ucznia parawanem, przez który nikt nie może na niego patrzeć. A on widzi tylko nauczyciela (w końcu każdy uczeń może wyłączyć kamerkę). Gwarantujemy, że po 3 minutach każdy z nich odpłynie myślami z dala od wykładu nauczyciela.... Dlatego chcemy, aby w Maturicie było inaczej. U nas jesteśmy wszyscy obecni, bez parawanów. Przy włączonych kamerkach każdy w każdej chwili musi być skupiony, uważny. Wówczas zajęcia są intensywne, zawierają dużo treści, każda minuta jest tu bardzo cenna, więc chcemy, aby każda została maksymalnie wykorzystana. Dzięki włączonym kamerkom wszyscy się widzimy, buduje to też naszą małą społeczność, w której już po krótkim czasie poznajemy się, zaczynamy sobie ufać, przestajemy bać się zadawać pytania. Nauczyciel wie, czy uczniowie zrozumieli, czy robią zadanie, czy już skończyli, czy coś jest niejasne, czy chcieliby o coś zapytać - ponieważ tak jak w klasie - widzi ich twarze. A uczniowie wiedzą, że nauczyciel cały czas czuwa, widzą również kolegów, którzy tak samo głowią się nad zadaniami. Uczeń wie, że w każdej chwili może być zapytany, więc intensywnie pracuje, skupia się. Na zajęciach w Maturicie czas wykorzystany jest naprawdę co do minuty. 

    Nie bójcie się włączenia kamerek. Jeżeli wszyscy je włączymy, po chwili zupełnie o nich zapomnicie. A zajęcia będą naprawdę efektywne i przyjemne.

    Oczywiście, przed rozpoczęciem zajęć można zmienić formę płatności. W przypadku zmiany płatności z ratalnej na jednorazową pierwsza rata jest zaliczana na poczet całej wpłaty. Zmiana z płatności jednorazowej na ratalną - zwracamy nadpłatę do wysokości jednej raty.

    Jeżeli chcielibyście Państwo zmienić formę płatności w trakcie trwania kursu, prosimy o kontakt.

    Wykłady (filmy) mogą być prowadzone przez różnych nauczycieli. Natomiast spotkania na żywo (Zoom) odbywają się już w grupach prowadzonych przez jednego wykładowcę. Jeżeli chciałbyś mieć zajęcia z wybranym nauczycielem - napisz to w zgłoszeniu. Jeżeli będzie taka możliwość, zapiszemy Cię do grupy wybranego wykładowcy. Warsztaty prowadzone są (nagrane filmy) przez różnych nauczycieli.

    Wasze pytania i wątpliwości

    Dostęp do części teoretycznej (wszystkie wykłady) masz od razu po wykupieniu kursu . Jeżeli zakupisz kurs np. w czerwcu - już od czerwca masz dostęp do całej teorii. Możesz przygotowywać się do części praktycznej już w wakacje ;)

    Rozpoczęcie zajęć z nauczycielem - październik 2024

    Nie prowadzimy osobnych grup dla starej formuły 2015. Jednak w przypadku wielu przedmiotów różnice w podstawie programowej 2015 i 2023 są niewielkie i jak najbardziej nasze kursy będą przydatne również dla osób piszących starą formułę. Najlepiej prosimy o kontakt telefoniczny, wszystko omówimy :)


    Od roku szkolnego 2023/2024 posiadanie włączonej kamerki nie jest obowiązkowe, ale jest rekomendowane (kursy w grupach 20- i 8-os.)  :)

    Jeżeli jest to dla Ciebie bardzo krępujące - nie ma takiego wymogu.

    Będziemy jednak starali się namówić Cię na uczestniczenie w naszych zajęciach z włączoną kamerką. Dlaczego?

    Zrobiliśmy ankietę wśród naszych Uczniów i Rodziców. 98% Rodziców i 96% Uczniów zagłosowało ZA włączaniem kamerek, ponieważ:

    • uczeń wtedy aktywnie pracuje,
    • uczniowie nie "wyłączają myślenia" jak to bywało podczas nauki zdalnej w szkole,
    • kamerki mobilizują także do "wstania z łóżka i ogarnięcia się",
    • rodzice mogą zobaczyć, jak przebiegają zajęcia i jak pracowało ich dziecko,
    • wszyscy się widzą - to również buduje więzi społeczne.

    Chcemy, aby nasze zajęcia były efektywne. Chcemy mieć z Tobą jasny, żywy kontakt. Ważne jest dla nas, abyś uczestniczył w zajęciach aktywnie, bowiem tylko wtedy taka praca ma sens i przynosi efekty. 

    Bardzo często słyszymy od rodziców, że "zajęcia online w szkole się nie sprawdziły". Niestety najczęściej wina leży po obu stronach - nauczyciela, który nie potrafi dostosować zajęć do specyfiki on-line (wykład "klasowy" przeniesiony w ramy wirtualne jest po prostu nudny) ale również ucznia, który jeśli tylko może się nie skupiać - oczywiście wykorzysta tę możliwość :) Przy wyłączonej kamerce nauczyciel kompletnie nie wie, co robi uczeń, a uczniowie... cóż, nawet jeżeli bardzo chcą skupić uwagę, jest to trudne, gdy ma się świadomość, że "nikt mnie nie widzi". To tak jakby w klasie oddzielić ucznia parawanem, przez który nikt nie może na niego patrzeć. A on widzi tylko nauczyciela (w końcu każdy uczeń może wyłączyć kamerkę). Gwarantujemy, że po 3 minutach każdy z nich odpłynie myślami z dala od wykładu nauczyciela.... Dlatego chcemy, aby w Maturicie było inaczej. U nas jesteśmy wszyscy obecni, bez parawanów. Przy włączonych kamerkach każdy w każdej chwili musi być skupiony, uważny. Wówczas zajęcia są intensywne, zawierają dużo treści, każda minuta jest tu bardzo cenna, więc chcemy, aby każda została maksymalnie wykorzystana. Dzięki włączonym kamerkom wszyscy się widzimy, buduje to też naszą małą społeczność, w której już po krótkim czasie poznajemy się, zaczynamy sobie ufać, przestajemy bać się zadawać pytania. Nauczyciel wie, czy uczniowie zrozumieli, czy robią zadanie, czy już skończyli, czy coś jest niejasne, czy chcieliby o coś zapytać - ponieważ tak jak w klasie - widzi ich twarze. A uczniowie wiedzą, że nauczyciel cały czas czuwa, widzą również kolegów, którzy tak samo głowią się nad zadaniami. Uczeń wie, że w każdej chwili może być zapytany, więc intensywnie pracuje, skupia się. Na zajęciach w Maturicie czas wykorzystany jest naprawdę co do minuty. 

    Nie bójcie się włączenia kamerek. Jeżeli wszyscy je włączymy, po chwili zupełnie o nich zapomnicie. A zajęcia będą naprawdę efektywne i przyjemne.

    Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z kursów on-line:

    • komputer z dostępem do sieci internetowej, wyposażony w mikrofon i kamerkę internetową (niekoniecznie),
    • zainstalowana przeglądarka internetowa (np.: FF, IE, Ch) z obsługą ciasteczek (cookies),
    • włączona obsługa JavaScript,
    • aktywny adres poczty elektronicznej,
    • oprogramowanie wybranej platformy do prowadzenia zajęć on-line (Zoom).

     

    Centrum Edukacyjne Maturita istnieje od 14 lat. Współpracuje z nami 40 nauczycieli. To nauczyciele uczący w szkołach, egzaminatorzy OKE, weryfikatorzy OKE, korepetytorzy z wieloletnim doświadczeniem.

    Od początku istnienia Maturita przygotowała do egzaminów ponad 10 000 uczniówRocznie realizujemy ponad 6 000 godzin zajęćOpinie o naszych kursach to niezmiennie od lat 5,0! 

    Jeśli chcesz poczytać historię założenia Maturity, poznać nas od bardziej prywatnej strony - zapraszamy do zakładki O NAS.

    Czy kurs jest równie dobry co korepetycje? Obawiam się pracy w grupie. Czy kurs jest dla mnie? Czy kurs wystarczy? Czy na kursie czegoś się nauczę? Wolę pracę indywidualną. Obawiam się, że nauczyciel nie będzie miał dla mnie czasu.

    Te pytania i wątpliwości często padają w rozmowach telefonicznych z Rodzicami i Uczniami, którzy obawiają się pracy grupowej. Rozumiemy wszystkie obawy, ponieważ jesteśmy świadomi, jak ważny jest egzamin maturalny czy egzamin ósmoklasisty. Zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności, jaka na nas ciąży i z zaufania, którym nas Państwo obdarzacie. 

    Po latach doświadczeń w prowadzeniu zarówno kursów jak i korepetycji odpowiadamy jednoznacznie: 

    Jeżeli Twoim celem jest przygotowanie do egzaminu - kurs jest o wiele lepszy od korepetycji! 

    • Praca w grupie - grupa motywuje, zmusza do regularnej pracy, wspiera, pomaga, ale też wprowadza pewną pozytywną rywalizację, która wpływa na nas mobilizująco.
    • Dobry plan, którego trzeba się trzymać - kurs narzuca harmonogram, prawidłowe rozplanowanie pracy. Nie ma zostawiania czegoś na później.
    • W Maturicie uczą najlepsi nauczyciele, do których kolejki na korepetycje ustawiają się nawet z 1-2-letnim wyprzedzeniem. Tacy nauczyciele potrafią wytłumaczyć i zmobilizować ucznia niezależnie od tego, czy pracują z nim indywidualnie, czy w grupie. Liczy się świetny warsztat, wiedza, podejście, umiejętności. Rozumiemy wszystko za pierwszym razem, jeśli zajęcia prowadzi dobry wykładowca.
    • Kursy mobilizują do pracy własnej, która jest niezbędna do uzyskania wysokiego wyniku.
    • Na kursie są sprawdziany i testy, na korepetycjach nie zawsze jest na to czas. W Maturicie jest e-dziennik, widzisz swoje postępy, masz kontakt z nauczycielem.
    • W przypadku przedmiotów, gdzie bardzo ważne jest formułowanie odpowiedzi "pod klucz" - najlepsza praca z kluczem to praca w grupie, gdzie na jedno pytanie uczniowie odpowiadają na tysiąc sposobów a nauczyciel od razu koryguje odpowiedzi i podaje, które zostałyby zaliczone, które nie i dlaczego.
    • Liczba godzin zajęć - korepetycje to zazwyczaj 1-2 godziny w tygodniu. Czyli w roku szkolnym to ok. 30-50 godzin zajęć. Kurs daje nam przynajmniej dwukrotnie więcej czasu. Kurs XXL to aż 140 godzin zajęć.
    • Cena - godzina zajęć na kursie to 10-15 zł, np. Kurs XXL 140h kosztuje 1800 zł. Za 140 godzin zajęć indywidualnych z tym samym wykładowcą, prowadzonych dokładnie tak samo, zapłaciłbyś 15-20 tys. zł... 

    Czyli podsumowując: dobre kursy to same plusy ;)

    Zapraszamy także do przeczytania artykułu na blogu: Przygotowanie do matury - lepsze korepetycje czy kursy?

    Oczywiście że tak, szczególnie jeżeli planujesz studia na obleganym kierunku i musisz uzyskać na maturze naprawdę wysoki wynik. Rozłożenie pracy na dwa lata to bardzo dobry zabieg taktyczny, który zaoszczędzi Ci nerwów, stresu i realnie przybliży Cię do sukcesu, czyli dostania się na wymarzoną uczelnię za pierwszym razem. Wielu Uczniów poprawia swój wynik maturalny, robi rok przerwy, aby poświęcić się tylko nauce do matury. Wielu potrzebuje tego dodatkowego roku na przygotowanie. Ty możesz rozegrać to lepiej - zaczynając przygotowania rok wcześniej, czyli w trzeciej klasie.

    Znamy wyniki maturalne naszych Uczniów i naprawdę dużo wyższe należą do tych, którzy uczyli się z nami przez dwa lata :)

    Oprócz jednego obowiązkowego egzaminu z przedmiotu dodatkowego na poziomie rozszerzonym można przystąpić do egzaminów z nie więcej niż pięciu kolejnych przedmiotów dodatkowych.

    Tak, zdecydowana większość naszych nauczycieli to egzaminatorzy OKE, którzy nie tylko posiadają uprawnienia egzaminatora, ale co roku rzeczywiście sprawdzają arkusze egzaminacyjne, biorą udział w corocznych szkoleniach i są na bieżąco z ewoluującymi wymaganiami egzaminacyjnymi. Wielu nauczycieli w Maturicie to także weryfikatorzy OKE! oraz metodycy :)

    Jeżeli będziesz się uczył - nauczysz się więcej niż na korepetycjach. I mówimy to z pewnością popartą wieloma latami doświadczeń w prowadzeniu i korepetycji, i kursów. Kurs, jeżeli jest prowadzony przez dobrego nauczyciela, a w Maturicie mamy naprawdę doskonałych wykładowców, daje Ci dużo więcej niż indywidualne lekcje. Nauczyciel tłumaczy dokładnie tak samo jednej osobie jak i całej grupie i zadania robi się w ten sam sposób :)

    Jeżeli obawiasz się grupy, wiesz, że będziesz zadawał dużo pytań - wybierz kurs VIP, w grupie 8-osobowej. 

    Dlaczego kursy są lepsze od korepetycji pisaliśmy bardzo obszernie tutaj: Przygotowanie do matury - lepsze korepetycje czy kursy?

    Na naszych kursach są Uczniowie, którzy mają już duży zasób wiedzy, jest im oczywiście łatwiej, ale są również Uczniowie mający duże zaległości lub zupełnie nie mający wiedzy z danego przedmiotu. Jeżeli w szkole średniej masz zajęcia z danego przedmiotu - na pewno posiadasz choćby minimum wiedzy, ale my oczywiście wszystko powtarzamy od początku. Jeżeli zdecydowałeś się na przedmiot, którego nie masz w szkole - czeka Cię więcej pracy, ale nie bój się, pomożemy Ci we wszystkim, zajęcia są prowadzone tak, aby każdy wszystko zrozumiał, masz harmonogram zajęć, dzięki któremu możesz przygotować się do każdej lekcji, zawsze możesz o wszystko zapytać. Co roku mamy wiele przypadków, gdzie Uczniowie zaczynają naukę od zera. Ci którzy przykładają się do nauki osiągają jedne z wyższych wyników! Dlaczego tak jest? Naszym zdaniem nauka od podstaw w Maturicie powoduje, że układasz swoją wiedzę i umiejętności w logicznej kolejności. Jedno wynika z drugiego i nagle wszystko co do tej pory było trudne…. staje się naprawdę proste :) Podsumowując: jeżeli będziesz regularnie przygotowywać się do zajęć, będziesz robić zadania ze zbiorów - kurs w Maturicie w zupełności wystarczy, nawet jeżeli zaczynasz od przysłowiowego “zera” :)


    Wszystko zależy od Twojego zaangażowania i czasu jaki poświęcisz nauce. Co roku mamy wielu Uczniów, którzy zaczynają naukę od zera. Ważne tylko, aby przygotowywać się do zajęć i na bieżąco ćwiczyć zadania, aby nie narobić sobie zaległości. Nie obawiaj się, że będziesz na początku najsłabszy w grupie, ponieważ na początku prawie wszyscy mają ogromne zaległości, o czym wiemy na podstawie wyników testów wstępnych. Nawet najlepszy Uczeń czegoś nie wie i musi uczyć się tego od zera. Jeżeli Ty nie wiesz nic - musisz po prostu po kolei realizować krok po kroku materiał. A zajęcia w Maturicie słyną z bardzo dokładnego, obrazowego i przystępnego tłumaczenia, więc zobaczysz, że powoli wszystko stanie się jasne i wszystko opanujesz doskonale!

    Program każdej grupy w ramach jednego kursu i przedmiotu jest zawsze taki sam i jest realizowany w oparciu o obowiązującą podstawę programową.

    Zanim podejmiesz decyzję, z jakich przedmiotów dodatkowych (poziom rozszerzony) chcesz zdawać maturę (przedmioty podstawowe są obowiązkowe), musisz zrobić dwie bardzo ważne rzeczy:

    1. wybrać kierunek, który chciałbyś studiować (budownictwo/medycyna/psychologia/prawo itp.)

    2. sprawdzić, jakie są zasady rekrutacji na wybrany kierunek na różnych uczelniach, ponieważ każda uczelnia ma swoje własne zasady rekrutacyjne.

    Warto dowiedzieć się również o progi punktowe z ubiegłych lat. Taka wiedza pozwoli Ci dobrze rozplanować maturę, przygotować się do procesu rekrutacji i zmotywuje do pracy.

    Absolutnie nie musisz, ale pamiętaj, że matura jest tylko kluczem do osiągnięcia celu. Dlatego najpierw spróbuj określić swoje cele, zastanowić się, co naprawdę chcesz w życiu robić i jakie studia musisz skończyć, aby to zrealizować. Wtedy należy sprawdzić wymagania i progi rekrutacyjne na danym kierunku i wówczas możesz dobrze zaplanować swoją maturę. Może się bowiem okazać, że na Twój wymarzony kierunek studiów najłatwiej dostać się z wysokimi wynikami z egzaminów w podstawie, wtedy warto skupić się na przedmiotach podstawowych i napisać je na 80-100%. Planowałaś/eś napisać dwa rozszerzenia, a może okazać się, że Twój wymarzony kierunek wymaga tylko jednego, ale napisanego na wysoki procent - wówczas warto postawić na jeden przedmiot. Dlatego nie myśl: “napiszę maturę i zobaczymy”. Sam zadecyduj o tym, co chcesz robić w życiu i dobrze to zaplanuj :)

    Egzamin Ósmoklasisty jest przepustką do dobrej szkoły średniej. Jak ważny jest wybór dobrego liceum czy technikum oraz wybór właściwego profilu wiedzą Maturzyści. Jeżeli chcemy iść na studia, gdzie progi punktowe wynoszą 70-90% - dobra szkoła średnia to podstawa. Aby się do niej dostać i to na wybrany profil - masz jedno podejście, jedną szansę - dobrze zdany egzamin Ósmoklasisty. Nie możesz go poprawić, nie możesz podejść do niego za rok jeszcze raz. Masz tylko jedną próbę i dlatego egzamin ten jest nawet ważniejszy od matury. Pisaliśmy o tym w artykule: Egzamin Ósmoklasisty. Nie można go nie zdać. Czy trzeba więc się nim przejmować?

    Tak, od kilku lat prowadzimy także zajęcia przedpołudniowe, kierowane głównie do Uczniów, którzy poprawiają maturę. Ponieważ liczba tych grup jest ograniczona, prosimy o informację, że chcecie być w takiej grupie już w formularzu zgłoszeniowym (pole: informacje dodatkowe). Jednak większość naszych kursów odbywa się w dni powszednie po południu i w soboty.

    Poprawa matury lub zdawanie dodatkowego przedmiotu

    Nie. Do sesji poprawkowej możesz przystąpić tylko wtedy, gdy nie zdałeś tylko jednego egzaminu.

    Masz na to 5 lat. Pamiętaj, że aby zdać maturę (formuła do 2022 włącznie) wystarczy, że przystąpisz do egzaminu z przedmiotu dodatkowego. Nie ma progu zdawalności, więc nawet jeśli oddasz pusty arkusz - jest zaliczone ;)

    Tak, jeżeli przystąpiłeś do wszystkich egzaminów z przedmiotów obowiązkowych.

    W wyjątkowych sytuacjach OKE może wyrazić zgodę na pisanie matury w innej placówce niż Twoja macierzysta. Na przykład gdy mieszkasz już w innym mieście. Trzeba napisać pismo do OKE o umożliwienie pisania matury w innym miejscu niż twoja szkoła macierzysta. Pamiętaj, że musisz dobrze umotywować prośbę. Jak umotywować? Cóż.... obecnie nie ma obowiązku meldunkowego ;)

    Tak, pod warunkiem, że wcześniej nie zdawałeś niemieckiego jako egzaminu dodatkowego w części ustnej.

    Tak, jednak wówczas musisz zdawać egzamin maturalny w całym zakresie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w roku, w którym ponownie przystępujesz do egzaminu maturalnego.

    Tak, mając zdaną maturę możesz zdawać ponownie egzaminy zarówno z przedmiotów obowiązkowych, jak i DOWOLNYCH dodatkowych. Nie ma tu limitu czasu, możesz podchodzić do matury i poprawiać wyniki co roku przez całe życie :) Pamiętaj tylko, że zdajesz wówczas egzamin zgodnie z przepisami obowiązującymi w roku, w którym ponownie przystępujesz do matury.

    Na świadectwie pozostaje ocena wyższa, czyli ta z poprzedniego egzaminu. Zawsze liczy się lepszy wynik :)

    Pamiętajcie, że to Maturzysta składa odwołanie i to on powinien samodzielnie uzasadnić swoje stanowisko w oparciu o podręczniki podstawy programowej i SWOJĄ  wiedzę. Dlatego absolutnie nie piszemy za Was odwołań, ale staramy się podpowiedzieć, jak się do tego zabrać, na co zwrócić uwagę, pod jakim kątem najlepiej “ugryźć” dany problem. Wielu naszych Uczniów uzyskało po odwołaniu kilka punktów. Trzeba tylko dobrze uzasadnić swoją rację.

    Nie, aneks będzie zawierał tylko przedmioty z podwyższonym wynikiem. Jeżeli część przedmiotów zdałeś z wynikiem gorszym niż ten, który masz na świadectwie maturalnym, na aneksie nie będą one uwzględniane.

    Tak, mając zdaną maturę możesz przystąpić do egzaminu z dowolnego dodatkowego przedmiotu, niezależnie czy zdawałeś go za pierwszym razem, czy nie, czy miałeś go w szkole w rozszerzeniu, czy też nigdy niemiałaś z nim nic do czynienia :) Nie ma również limitu czasu - możesz podchodzić do matury z dowolnych przedmiotów co roku przez całe życie :) Pamiętaj tylko, że zdajesz wówczas egzamin zgodnie z przepisami obowiązującymi w roku, w którym ponownie przystępujesz do matury.

    Tak, mając zdaną maturę możesz przystąpić do egzaminu z dowolnego dodatkowego przedmiotu, niezależnie czy miałeś go w szkole w rozszerzeniu, czy też nigdy nie miałeś z nim nic do czynienia :) 

    Poprawa egzaminu maturalnego lub egzaminy z dodatkowych przedmiotów odbywa się w szkole, której jesteś absolwentem. Jeżeli chcesz zdawać lub poprawiać maturę, a w międzyczasie szkoła została zlikwidowana bądź przekształcona, miejsce egzaminu jest wyznaczane przez OKE.

    Tak, wszystko dostępne jest na stronach CKE, również ten jasny i przejrzysty schemat postępowania: INFORMATOR


    Jeżeli nie zdałeś tylko jednego egzaminu - możesz go poprawić w terminie sierpniowym. Jeżeli jednak nie uda Ci się zdać tego egzaminu, masz pięć lat na poprawkę. Po pięciu latach musisz przystąpić do matury od nowa, czyli zdać wszystkie egzaminy maturalne od zera. Jeżeli nie zdałeś więcej niż jednego egzaminu - poprawiasz całą maturę. Do matury możesz podchodzić co roku, dowolną ilość razy :)

    Jeżeli masz już zdaną maturę i chcesz zdawać dodatkowy przedmiot lub poprawić wynik jednego z egzaminów - bez problemu możesz podchodzić do matury ile razy chcesz. Tutaj nie ma już 5-letniego czasu na poprawkę. Jedna ważna uwaga - sprawdź na stronach CKE - zgodnie z jaką podstawa programową będziesz podchodzić do poprawki. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedzi, zadzwoń do nas, pomożemy ;)

    Jeżeli masz już zdaną maturę i chcesz zdawać dodatkowy przedmiot lub poprawić wynik jednego z egzaminów - bez problemu możesz podchodzić do matury ile razy chcesz. Tutaj nie ma już 5-letniego czasu na poprawkę. Nie muszą być to Twoje przedmioty profilowe, a jeżeli otrzymasz mniej punktów niż uzyskałeś ostatnim razem, po prostu nie dostaniesz aneksu i na świadectwie maturalnym zawsze jest ten wyższy wynik :) Jedna ważna uwaga - sprawdź na stronach CKE - zgodnie z jaką podstawa programową będziesz podchodzić do poprawki. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedzi, zadzwoń do nas, pomożemy ;)

    Oczywiście, wiele osób jednocześnie przygotowuje się do matury i studiuje lub pracuje. Wszystko zależy od Twojej determinacji, chęci i czasu poświęconego na naukę. Jeżeli jednak musisz zdać maturę na wysoki procent (80% i więcej) i masz taką możliwość - zawsze radzimy, aby jednak zrobić rok przerwy i poświęcić się tylko nauce do matury. Co roku w samej Bydgoszczy mamy na kursach 50-80 osób, które poprawiają maturę, głównie biologię i chemię - aby dostać się na medycynę. Ta grupa uczniów zawsze uzyskuje najwyższe wyniki maturalne, jednak widzimy, że najlepiej z nich maturę zdają ci uczniowie, którzy poświęcili rok tylko na naukę, czyli zrobili tzw. gap year. Nie zawsze sytuacja życiowa daje taką możliwość. Ale jeżeli Ty ją masz - nie trać czasu na coś, czego tak naprawdę nie chcesz w życiu robić. Nie rozpoczynaj “byle jakich” studiów, byle coś studiować. Poświęć ten rok, daj z siebie wszystko i skup się tylko na nauce do matury, bo w ten sposób realnie zwiększasz swoją szansę na sukces. Jeżeli jednak z jakichś powodów nie możesz zrobić roku przerwy i musisz studiować, dobrze przemyśl wybór kierunku studiów. Najczęściej wybieracie kierunki, które są związane z Waszymi przedmiotami maturalnymi. Nie zawsze jest to dobry wybór, ponieważ na studiach uczycie się zupełnie czego innego niż obejmuje podstawa programowa do matury. W efekcie macie bardzo dużo nauki i nie macie czasu na przygotowanie do egzaminu maturalnego. Może lepiej wówczas wybrać lekki, łatwy, nieobciążający czasowo kierunek, na przykład językowy? Jeżeli macie pytania czy wątpliwości, zawsze możecie do nas zadzwonić i porozmawiać. Temat jest trudny, ważny, a my mamy naprawdę duże doświadczenie w tym temacie, może coś Wam podpowiemy :)
    © 2023 Centrum Edukacyjne MATURITA s.c.